Producătorul auto Volvo a urmărit ultimele tendințe ale corporațiilor din întreaga lume și își prezintă ultimul model de mașină pentru familie prietenoasă comunității LGBTI.
Volvo a optat să se alăture echipei Westfield Shopping Center din Londra pentru a crea o serie de semne de parcare la fața locului destinate familiilor LGBTI. Ideea face parte dintr-o campanie de promovare a noului model V60 al companiei, care se lansează pe data de 9 iulie și este însoțită de o campanie publicitară numită “Modelul pentru o familie nouă”.
Firma a spus că este recunoscut faptul că, de-a lungul anilor, definiția familiei a evoluat. Semnele de parcare prezintă diferite exemple de familie în societate, inclusiv cupluri de același sex sau părinți singuri. “Introducerea noului V60 ne oferă ocazia ideală de a sărbători familia modernă în toate aspectele sale”, a declarat Mike Johnstone, director de strategie de marketing, Volvo Car Marea Britanie. “Modelul V60 reflectă perfect abordarea noastră orientată spre om în designul de mașini, este un model care are scopul de a face viața proprietarilor săi mai ușoară și mai sigură” – a mai spus el.
Față de semnele tipice pentru parcarea familială pe care cumpărătorii o văd de obicei, Centrul comercial Westfield din zona Shepherd’s Bush din Londra a fost împodobit cu locuri de parcare cu familii formate din cupluri de același sex și părinți singuri.