Îmbrăcămintea pentru sport și colanții de antrenament “urâți” au dominat podiumul în ultimii ani. Infatuarea în modă cu îmbrăcămintea sportivă se traduce mai nou și la accesorii. Spre exemplu în cazul ochelarilor de soare, în cazul cărora vânzările au crescut pentru sectorul ochelarilor de dimensiuni mari, precum și designerii propun adevărate măști de schi în locul nuanțelor lentilelor greu de purtat de anul trecut.
Platforma de căutare globală de modă Lyst a raportat o creștere cu 37% a căutărilor pentru stilurile de ochelari inspirați din sport, inclusiv “ochelarii de soare”, de la începutul anului. Ochelarii oglindă apar în variante de trei culori neon la Urban Outfitters, în timp ce Asos vinde unii care amintesc de ochelarii de protejare a ochilor purtați în laboratoarele științifice.
Chiar și colecția Prada Sport Linea Rossa, relansată anul trecut, include și ochalari care se inspiră de la cei folosiți la schiat. Ei însă nu au cureaua elastică obișnuită în cazul sportului care o avea sens pe pantă, dar nu și pe stradă.
Tendința pentru ramele sportive ale ochelarilor a apărut anul trecut, când Kim Kardashian West a fost văzută purtându-i la show-ul Louis Vuitton. Rita Ora, de asemenea, a fost fotografiată purtând o pereche de lentile oglindă și, săptămâna trecută, cântăreața Rihanna a provocat moda purtând ochelari de soare sportivi cu un sacou negru supradimensionat cu mâneci clopot, o cămașă verde neon cu mâneci lungi, și blugi negri și tocuri cui.
Partea bună a acestui nou trend ar fi faptul că spre deosebire de ochelarii de soare obișnuiți, fiind mari, acești noi ochelari de soare vor proteja cu adevărat ochii de razele UV – care se știe sunt deloc prietenoase cu ochii. Partea proastă este că dacă veți purta acești ochelari pe plajă, în timp ce vă bronzați, veți avea nevoie de mai mult fond de ten care să vă acopere urmele lăsate.
1 comentariu