Tabu
CULTURE

#CheckYourSelfie

Prin intermediul campaniei #CheckYourSelfie, desfasurata in octombrie, luna de promovare a luptei impotriva cancerului la san, aproximativ 400 de fundite roz au fost “agatate” pe harta Romaniei, tara noastra clasandu-se la nivel global, pe locul al doilea dupa Portugalia. Campania a avut un real succes, popularizandu-se, astfel, si in randul femeilor din Romania importanta propriei examinari a sanilor. In plus, Nestls Fitness s-a implicat si in cros-ul organizat de Asociatia Casiopeea si a ajutat la strangerea fondurilor pentru achizitia de proteze, printr-o donatie.

Campania #CheckYourSelfie si-a dorit sa aduca in prim-plan importanta autoexaminarii si de a determina cat mai multe femei din Romania, dar si din intreaga lume, sa isi faca un control periodic al sanilor, esential in detectarea si prevenirea cancerului la san.

ARTICOLE SIMILARE

Te invităm într-o frumoasă călătorie prin Viena

realitatea

A început a treia ediție MADE IN RO: muzeu pop-up de publicitate și branduri românești

Andreea Damian

Once Upon a Time in Hollywood. Primul trailer oficial ne amintește cât de mult ne-a lipsit Tarantino

Andreea Damian

Fata bună a muzicii pop

Cine e Nasim Agham, femeia care a deschis focul la sediul YouTube şi apoi s-a sinucis

realitatea

Spectacole-lectură la Centrul de Teatru Educațional Replika

Ciocîrlan

Scrie un comentariu