Poezia devine moneda de schimb inca o data in acest an, de aceasta data cu ajutorul iubirii. Proiectul – manifest Julius Meinl continua cu o noua provocare: un experiment social unic, de Ziua Internationala a Cafelei. Pe 1 octombrie, romanii sunt invitati sa scrie poezie in doi si sa dea frau liber sentimentelor intr-un mod creativ, cu ajutorul versurilor.
Unul din cinci oameni a spus ultima data partenerului “Te iubesc” acum mai bine de un an, in timp ce unul din zece acum mai mult de jumatate de deceniu, conform unui sondaj realizat de Julius Meinl. Sondajul a fost realizat odata cu planurile brandului de a lansa Poezie in doi, o initiativa care incearca sa transceanda conexiunile superficiale si sa reconecteze indragostitii prin intermediul poeziei.
Ca raspuns, Julius Meinl proiecteaza un experiment social unic, de Ziua Internationala a Cafelei. Incepand cu 15 septembrie, romanii sunt invitati sa viziteze www.meinl.ro si sa isi inlocuiasca actuala poza de profil de Facebook cu o “poezie de profil” (folosind aplicatia special conceputa in acest sens) pentru a-si lasa adevaratele sentimente sa iasa la iveala. In schimbul acestui gest, sambata, 1 octombrie, pe baza dovezii „poeziei de profil”, Julius Meinl va recompensa cuplurile cu o cafea, in toate locatiile partenere din tara.
Campania, prima de acest fel pentru brand si nu numai, va avea loc in zece tari, in sute de cafenele, hoteluri si restaurante care servesc cafeaua Julius Meinl. In Romania, lista completa a locatiilor participante este disponibila AICI.
Dedicatii personalizate pentru cupluri la Hard Rock Cafe
Pe 27 septembrie, incepand cu ora 21:00, la Hard Rock Cafe Bucuresti, sunteti invitati alaturi de partener/partenera sa redati poeziei puterea pe care o merita, imbinand-o cu muzica si dragoste.
Trupa Compania 7 & Oana Puscatu vor pune poezii celebre pe muzica, intr-un experiment live marca Julius Meinl.
CEO-ul Julius Meinl, Marcel Löffler spune: “Ca un brand cu o mostenire adanc inradacinata in Cultura Cafenelei Vieneze – un mediu creativ si artistic – avem curiozitatea naturala legata de modul in care relatiile pot fi influentate pozitiv prin poezie. Misiunea noastra este de a face lumea un loc mai poetic si mai bun, cu pasi mici, dar semnificativi. Prin urmare, odata cu lansarea Poezie in Doi, ne propunem sa aducem oamenii impreuna si sa vedem daca poezia si cafeaua buna pot avea un impact pozitiv asupra modului in care ne conectam.”
Poezie in Doi urmeaza dupa succesul recent al campaniei Plateste cu Poezie, ce a avut loc in martie, in care zeci de mii de cafele din partea casei au fost savurate in intreaga lume, toate platite cu poezie!