Tabu
lifestyle

Cum sa creezi o atmosfera placuta in firma ta?

Nu e nevoie de training-uri de HR ca sa iti dai seama ca o atmosfera placuta la locul de munca determina nu doar angajati mai fericiti, ci si o productivitate mai ridicata. Mai ales daca ai observat ca exista din ce in ce mai multe momente tensionate intre persoanele care lucreaza in firma ta, ar fi o idee foarte buna sa incerci sa imbunatatesti felul in care angajatii tai interactioneaza. De exemplu, chiar daca multe companii ofera cosuri cadou simple de sarbatori, poti face din asta un gest mai special daca le personalizezi si implici pe toata lumea in acest proces. Citeste in continuare despre ideile noastre pentru a-ti transforma angajatii intr-o adevarata echipa unita.

Pune accent pe personalizarea interactiunilor

E un gest foarte frumos sa incununezi marile sarbatori de peste an cu cateva surprize personalizate in functie de fiecare persoana. De exemplu, ofera cosuri cadou de la GiftSolution cu bunatati traditionale romanesti pentru cei care se simt mai legati de traditiile autohtone sau cosuri cadou cu produse gourmet pentru prietenii de la munca pasionati de gastronomie. Nu trebuie sa fie un proces doar unidirectional chiar poti transforma aceasta activitate intr-un mic joculet cum este “Secret Santa”. Astfel, fiecare va participa in mod creativ si personal, avand posibilitatea sa se exprime intr-un mod placut.

Activitati recreative diverse

Unul din cele mai des intalnite exemple in acest sens e Google, un loc de munca unde programatorii, oamenii de vanzari si specialistii marketing au la dispozitie o intreaga suita de activitati recreative. Desigur, beneficiile sunt evidente: momentele de repaus sunt folosite foarte inteligent si dau oportunitatea unui proces de gandire cat mai creativ, care sa genereze idei. Chiar daca nu toate companiile isi permit sa functioneze in acest fel si sa acorde o parte semnificativa din buget acestor facilitati, cu siguranta poti crea cateva mici spatii pentru destindere: poti organiza cateva competitii de jocuri cum sunt mima, karaoke sau fussball saptamanal.

Animalul companiei

Poate parea o idee care genereaza inca un lucru fata de care sa iti faci griji ca trebuie intretinut, dar studiile arata ca un animal la locul de munca ajuta oamenii sa se exprime mai bine si ii face mai fericiti. De asemenea, nu trebuie sa fie un catel sau o pisica, poti include angajatii in alegerea animalutului care poate fi si un pestisor sau un porcusor de guineea. Exista si o invatatura in spate: asa cum este de nevoie de grija si implicare pentru a te ocupa de acest animal de companie, de la fel de multa responsabilitate si grija este nevoie la munca.

Chiar daca nu vrei sa depui foarte mult efort pentru o ambianta placuta la munca, Pastele, Craciunul sau o zi de nastere sunt cateva ocazii speciale pe care trebuie sa le marchezi cu un cos cadou plin cu bunatati si o scrisoare personalizata. Care e cea mai frumoasa surpriza pe care ai primit-o de la colegii de birou?

ARTICOLE SIMILARE

Fii eco și selectează ambalajele

realitatea

Imagini din primul turneu al lui Britney Spears după cinci ani de absență

realitatea

Când trecem la ora de iarnă și cum ne afectează schimbarea

Andreea Damian

Elementele esențiale de îmbrăcăminte pentru bebeluși – Ghid pentru cadouri

Tabu Tabu

Shopping retro

realitatea

Ghici cine umblă cu buricul la vedere

realitatea

Scrie un comentariu