CME, compania regională de televiziune care deține, printre altele, Pro TV, se pregătește să înfrunte un an la fel de dificil precum 2009, estimează analiști străini de la Komercni Banka (KB), parte din Grupul Societe Generale. Estimările pentru anul care abia s-a încheiat arată o scădere cu aproape 77% a EBITDA (profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare) și o scădere cu 30% a veniturilor companiei pe care Adrian Sârbu o conduce de un an, scrie MONEY EXPRESS.
Deși, la ultima întâlnire a investitorilor (octombrie 2009), Sârbu își exprima convingerea că vârful crizei a fost atins și că din 2010 va începe creșterea – estimată de CME, atunci, la 2-3% pe piețele sale –, analiștii de la KB sunt de părere că scăderea pieței de publicitate va continua și anul acesta. ”2010 nu va fi mai puțin dureros pentru CME”, anticipează analiștii amintiți. Citiți în ediția din această săptămână a revistei MONEY EXPRESS care au au fost găurile negre ale CME în 2009 – cel mai dificil an din istoria de 16 ani a companiei –, cum a reorganizat Sârbu businessul și ce rol joacă producția de la Buftea în noua etapă de dezvoltare a companiei conduse de fondatorul Media Pro.