Tabu
BEAUTYSlider

Cea mai recentă tendință în îngrijirea pielii: cresc vânzările de cosmetice împotriva poluării

Pare un scenariu desprins din filmele SF apocaliptice însă, pe măsură ce aerul din orașe devine tot mai toxic, vânzările unui nou tip de produs sunt în plină expansiune.

Cererea de produse de frumusețe anti-poluare crește pe măsură ce locuitorii orașelor aglomerate și poluate se trezesc realizează impactul aerului toxic asupra tenului lor. Particulele microscopice sunt cauza numărul doi, după soare, ca putere de îmbătrânire a tenului și există o tendință în creștere de cumpărare a produselor de îngrijirea pielii destinată combaterii acestei noi probleme.

Căutările online pentru produse de îngrijire a pielii anti-poluare au crescut cu 73% față de anul trecut. În viitorul nu foarte îndepărtat, produsele anti-poluare vor fi la fel de obișnuite cum sunt acum cremele de protecție solară. Unele produse protejează fizic pielea împotriva poluării, la fel ca în cazul celor de protecția împotriva razelor de soare, în timp ce altele sunt produse de curățare care elimină nanoparticulele dăunătoare tenului.

“Vedem o cerere tot mai mare de îngrijire a pielii care contracarează problemele legate de poluare, incluzând pielea ternă, inflamația, pielea sensibilizată, petele și îmbătrânirea accelerată”, a declarat Dr. Anna Persaud, CEO al unei companii de cosmetice.

“Încă nu există studii științifice specifice care să demonstreze că anumite ingrediente activează combaterea efectelor poluării: totul este încă în fază incipientă”, a spus ea. Noul trend a fost întâmpinat cu surpriză din partea altor companii atunci când un studiu a anunțat că lupta anti-poluare ar trebui să fie una dintre preocupările principale ale produselor cosmetice de nouă generație, dar, în scurt timp, tendința va deveni tot mai frecventă.

“Oamenii abia încep să înțeleagă că poluarea este peste tot: nu doar în partea cea mai toxică a orașului, ci și în casa ta, în aer, în apă. Industria de frumusețe a tot vorbit despre asta de o vreme, iar acum clienții se reorientează spre produse care să-i ajute “, a spus ea.

ARTICOLE SIMILARE

Muzica reggae va fi protejată de ONU

realitatea

Cornelia Rednic a pierdut 33 de kg în TREI LUNI! REACŢIA ei când s-a văzut în oglindă A FOST ŞOCANTĂ

Top vedete care s-au apucat de făcut sport acasă pe timp de Coronavirus

Tabu Tabu

Viva Four-Ever: Spice Girls anunță un turneu de aniversare (fără Victoria Beckham)

realitatea

Top 10 țări cele mai dependente de turism

Andreea Damian

De ce a trecut Diana Dumitrescu de la religia creştin-ortodoxă la cea penticostală. Cum s-a schimbat viața ei

Andreea Damian

1 comentariu

Scrie un comentariu