Coldplay a ales un mod inedit pentru a anunța lansarea noului album, cel dintâi din ultimii 4 ani. Chris Martin și colegii săi au făcut dezvăluirea într-o scrisoare expediată unui fan, relatează BBC.
Albumul Everyday Life, disponibil din 22 noiembrie, va avea două părți, institulate Sunrise (Răsărit) şi Sunset (Apus). Cel din urmă album al Coldplay, A Head Full Of Dreams, a fost lansat în 2015.
Joi, Coldplay a dezvăluit și numele pieselor, într-un mod la fel de neobișnuit. Trupa a publicat un anunț în ziarul local „Daily Post” din nordul Țării Galilor, printre reclame la un frigider, la baloți de fân și paturi.
Chitaristul Jonny Buckland, care a crescut în Flintshire, a scris pe Twitter că a avut cândva o slujbă la ziar.
I once had a holiday job at the Daily Post, placing photos of houses for sale. I wasn’t very good at it. JB https://t.co/tYquPUn8S4
— Coldplay (@coldplay) October 23, 2019
Coldplay este cea mai vândută trupă britanică a secolului XXI, cu trei dintre cele mai bine vândute albume în top 20, din 2000, potrivit Official Charts Company.
Recent, panouri de mari dimensiuni cu trupa Coldplay au apărut în mai multe orașe. Posterul vintage, datat „22 noiembrie 1919”, îi înfățișează pe membrii grupului într-o imagine care păstrează aerul unei fotografii de la începutul secolului al XX-lea. Aceasta a fost urmată de scrisoarea trupei către o fană, care a crezut că totul este o farsă.