Tabu
CULTUREPEOPLESlider

Taylor Swift dă de pământ cu „toxicitatea masculină”, capitalul privat și Șoroș la premiile Billboard

Taylor Swift a fost numită femeia Billboard a deceniului joi seară – dar discursul ei nu conținea niciunul dintre elementele tipice ale discursurilor ținute de obicei la astfel de festivități.

În schimb, vedeta a criticat „toxicitatea masculină” din industria muzicală, le-a susținut pe colegele sale și și-a continuat cearta cu Scooter Braun. Swift, care a împlinit 30 de ani chiar joi, și-a deschis discursul de 15 minute, reflectând asupra ultimului deceniu din cariera sa și asupra luptelor pe care le-a dus pe parcursul acestor ani cu diverși oameni din industrie. Ea a spus că încă din primele zile, criticii au speculat că „un producător de sex masculin sau un co-compozitor bărbat” ar fi fost adevăratul motiv al succesului ei. “Nu a fost vorba despre așa ceva”, a spus ea cu un ton ridicat. „Oamenii vor să explice succesul unei femei în această industrie și inventează lucruri. În ultimii 10 ani, am urmărit cum femeile din această industrie sunt criticate și comparate între ele și alese pentru trupurile lor, viețile lor romantice, felul în care se îmbracă”, a continuat ea. “Ați auzit vreodată pe cineva să spună despre un bărbat artist, ‘Îmi plac foarte mult piesele sale, dar nu știu de ce simt că există ceva la el care care nu-mi place?Nu – această critică ne este rezervată nouă, femeilor”. Însă Swift a remarcat faptul că artistele feminine au evoluat oricum, enumerând artiste contemporane precum Lana Del Rey, Billie Eilish și Lizzo ca exemple de femei care „au luptat cu această provocare și au învins”.

Swift și-a continuat, de asemenea, cearta cu magnatul de muzică Scooter Braun, care a obținut drepturile pentru primele șase albume ale sale în iunie. Vedeta a declarat că apărătorii lui Braun, mulți dintre ei fiind în sală, au fost vinovați pentru că au susținut mereu „privilegiul masculin toxic” în industria muzicală, în timp ce a promis să lupte pentru controlul asupra muzicii sale, nu se va lăsa: “În ultimul timp, a avut loc o nouă schimbare care m-a afectat personal și simt că este o forță potențial dăunătoare în industria noastră. Și simt nevoia să vorbesc despre asta: este vorba despre lumea nereglementată a capitalul privat care mai nou vine și ne cumpără muzica, ca și cum ar fi o proprietate imobiliară, ca și cum ar fi o aplicație sau o pereche de pantofi. Acest lucru mi s-a întâmplat și mie fără aprobarea, consultarea sau consimțământul meu. După ce mi s-a refuzat șansa de a-mi achiziționa muzica mea personală în mod direct, întregul meu catalog a fost vândut lui Ithaca Holdings al lui Scooter Braun, într-un acord despre care mi s-a spus că a fost finanțat de către familia Șoroș, 23 Capital și Grupul Carlyle. Cu toate acestea, până în ziua de azi, niciunul dintre acești investitori nu s-a deranjat vreodată să mă contacteze direct sau prin echipa mea, să-și îndeplinească diligența cuvenită în ceea ce privește investiția, investiția lor în mine, să mă întrebe cum mă simt în legătură cu noul proprietar al artei mele. – muzica pe care am scris-o, videoclipurile pe care le-am creat, fotografiile cu mine, desenele mele de pe album. Și, desigur, Scooter nu m-a contactat niciodată pe mine sau pe echipa mea pentru a discuta aceste aspecte înainte de vânzare sau chiar atunci când aceasta fusese deja anunțată.”

ARTICOLE SIMILARE

Carla’s Dreams și Irina Rimes au devenit designeri de modă

Tabu Tabu

Workshop: “Relatii constiente”

Cât de bine arată Katherine, fiica cea mare a lui Arnold Schwarzenegger

Andreea Damian

Earth Hour 2018. Oamenii sting lumina, dar schimbările climatice se agravează

Andreea Damian

Smiley, reacție genială după isteria benzinei. Ce soluție a găsit artistul dacă se scumpește carburantul

Andreea Damian

Câți bani li s-au promis chefilor Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu ca să revină la Masterchef

Andreea Damian

2 comentarii

Scrie un comentariu