La unul dintre cele mai mari expoziții de tehnologie din lume, unde companiile vin să prezinte televizoare supradimensionate și mașini concept, doi ingineri au surprins participanții cu un atelier unde își pot consturi singur o jucărie sexuală.
Compania Lora DiCarlo a căștigat un premiu de inovație pentru un produs sexual la CES 2019, însă acesta i-a fost revocat ulterior pe baza faptului că ar fi fost „imoral, obscen, indecent și profan”. Premiul a fost ulterior reoferit, iar produsul a generat venituri de 3 milioane de dolari. În 2020, tehnologia sexuală poate fi prezentată la CES, dacă producătorii pot demonstra că produsele sunt noi și inovatoare. DiCarlo are trei produse la CES în acest an – Ose, Onda si Baci, toate având scopuri similare și anume producerea plăcerii fizice.
Crave, o companie de tehnologie sexuală, oferă o varietate de vibratoare destinate femeilor, inclusiv unul care se transformă într-un colier Instagrammable. La expoziția din Las Vegas, compania a lansat un inel de aur care vibrează.
„Este bijuterie. Clienții o poartă în locuri în care încep conversații cu iubiții sau prietenii”, a declarat pentru CNN Business Ti Chang, cofondatorul Crave. „Plăcerea femeilor a fost stigmatizată atât de mult timp”, a adăugat ea. Chang speră că atelierele și faptul că pot purtat aceste produse îi vor ajuta pe oameni să se simtă mai confortabili discutând despre sexualitate.
Tehnologia sexuală a fost prezentă la CES săptămâna aceasta la Las Vegas. Organizatorul expoziției a estimat că există aproximativ 10 companii de tehnologie sexuală – inclusiv Dame, Lovense, Ohmibod, Pulse și MysteryVibe – care își prezintă inovațiile la CES și încearcă să demonstreze că sexualitatea și plăcerea feminină nu sunt tabu.
Pentru Liz Klinger, cofondatoare și CEO al companiei de vibratoare inteligente Lioness, obiectivul ei este de a ajuta femeile „să-și înțeleagă propriile corpuri și să obțină mai multă plăcere”. „În momentul de față, cuvinte precum vibrator sau vagin sunt aproape echivalate cu Voldemort din Harry Potter,”, a spus Klinger pentru CNN Business. „Pentru noi, este vorba despre destigmatizarea subiectului”. La CES, Lioness a lansat o nouă versiune a vibratorului său, care oferă îndrumări asistate de AI.