Tabu
CULTUREShopSlider

Facebook lansează serviciul de cumpărături online

Pandemia de coronavirus a obligat multe companii să se lanseze digital. De aceea, Facebook a lansat o funcție de cumpărături numită Shops, unde companiile pot prezenta și vinde produse online. Mișcarea este gândită pentru a le ajuta să supraviețuiască în timpul pandemiei, oferindu-le o altă platformă pentru a-și vinde produsele.

Shop este o facilitate prin care companiile care au pagini de Facebook şi profiluri de business pe Instagram îşi pot prezenta produsele într-o secţiune specială. Facebook Shops adaugă un tab de shopping paginilor prin care business-urile pot lista produsele pe care le vând.

Astfel, companiile pot să-şi creeze un tab special la pagina de Facebook sau profilul de Instagram. În acest tab, va fi prezentat catalogul de produse, organizat la rândul lui pe categorii.

În formatul actual, majoritatea achiziţiilor nu se vor face pe Facebook sau Instagram. În schimb, utilizatorii vor fi direcţionaţi care site-ul companiei. Doar puţinele branduri care folosesc în prezent funcţia de Checkout din Facebook şi Instagram vor putea face vânzările direct în cadrul celor două reţele sociale.

ARTICOLE SIMILARE

Ghid de cumpărare: Veste de blană pentru femei (P)

Andreea Damian

Ultimul sezon din Urzeala tronurilor va conține cea mai mare scenă de luptă din istoria televiziunii

Andreea Damian

Mici detalii care fac și cea mai elegantă ținută să pară lipsită de gust

Andreea Damian

Jennifer Lopez, aproape goală în cea mai provocatoare ținută, la 49 de ani

Andreea Damian

Ofera-ti sansa de a iubi din nou

realitatea

O colecție de modă inspirată de cele mai populare meme-uri a făcut furori la Paris

Andreea Damian

Scrie un comentariu