Tabu
FASHIONSlider

Valentino deschide ușile casei sale virtuale

Valentino se scufundă și mai adânc în tărâmul virtual. În această săptămână, brandul de lux a lansat Valentino Insights, o experiență captivantă care invită fanii să se plimbe în jurul unei replici digitale 3D a unei vile mediteraneene moderniste inspirată de propria casă a directorului de creație Pierpaolo Piccioli din Nettuno, Italia.

Acesta vine în urma altor inițiative digitale inovatoare pe care Valentino le-a lansat anul acesta, inclusiv #ChezMaisonValentino, o serie de spectacole muzicale IG Live și o colecție de modă couture de vis pentru toamna anului 2020, transmisă din studiourile Cinecittà din Roma.

Cum se vede moda prin ochelarii VR

Utilizarea platformelor VR pentru a implica comunitățile de persoane izolate social a fost o mare tendință a industriei de fashion în 2020. Balenciaga și-a prezentat colecția din toamna anului 2021 printr-un joc video fantasy găsit pe site-ul său web.

Și Dolce & Gabbana a lansat recent replici digitale cumpărabile ale magazinelor sale. În acest sezon de vacanță, marca italiană de lux lansează un program virtual care le permite clienților să navigheze prin magazine selectate din confortul caselor lor.

Valentino Insights urmează același tip de format pentru un singur jucător, în stil de explorare, dar în loc să ducă publicul într-o călătorie într-un tărâm al epocii spațiale sau într-un butic, le permite să experimenteze stilul de viață al lui Piccioli.

Creată de Vertual, experiența asemănătoare unui joc video este situată într-o vilă expansivă, în plan deschis, inspirată de reședința lui Piccioli în orașul de pe coastă, aflat la o oră de Roma, unde a fost crescut.

Tavanele înalte și ferestrele mari conferă spațiului un sentiment de măreție, în timp ce decorul – scaunele și mesele în stilul anilor ’60 – sunt turnate în culori calde, primitoare. Vila conține, de asemenea, articole interactive: un telefon roșu cu o înregistrare vocală, un player cu o listă de redare curată Spotify și, desigur, accesorii Valentino, inclusiv noua geantă cu lanț Roman Stud care poate fi achiziționat cu un clic.

În dormitorul casei găsești două portrete uriașe ale celei mai noi imagini a mărcii Valentino, vedeta serialului Euphoria, Zendaya, precum și o masă care găzduiește noul parfum Voce Viva și câteva bijuterii, toate disponibile pentru cumpărat.

Zendaya este noua imagine Valentino

Valentino Insights va fi actualizat continuu cu produse, activități și știri ale mărcii. Prin deschiderea ușilor casei (deși practic), platforma promovează un sentiment de rudenie între etichetă și clienții săi.

ARTICOLE SIMILARE

Ceasul – simbol al eleganţei

Chanel x Camille Charrière, un fashion video devenit viral pe Instagram

Ciocîrlan

New York Fashion Week | High Tech întâlnește High Fashion. Hologramele au cucerit podiumul

Andreea Damian

Îmbracă-te precum bogații: noua tendință de modă care creează panică pe rețelele de socializare

Andreea Damian

Fotografie Cristiana Apostol – Lumina

realitatea

Alexandra Păcuraru dă startul Caravanei România Suverană. Din 15 ianuarie, ajunge în toată România

Tabu Tabu

Scrie un comentariu