Serialele de pe Netflix The Crown și Bridgerton sunt în război pentru locațiile de filmare. Producătorii celor două drame de top sunt disperați să filmeze în aceleași case impunătoare.
Companiile de producție ale celor două serii Netflix se luptă pentru conacele Somerley Estate din Hampshire și Wilton House din Wiltshire pentru a trage următoarelor sezoane, a dezvăluit The Sun.
Ambele seriale trebuie să planifice cu atenție filmările pentru a evita o dispută. În caz contrar, șefii gigantului de streaming ar putea fi nevoiți să decidă care are prioritate.
„Era o chestiune de timp, erau obligați să se calce pe degetele de la picioare unii pe ceilalți”, a declarat o sursă anonimă. Ziarul britanic a dezvăluit într-adevăr că ambele companii de producție își disputau două locații din Anglia.
Primul, Somerley Estate, situat în Hampshire, a fost ales pentru a reprezenta reședința Highgrove din The Crown. În Bridgerton, conacul din secolul al XVIII-lea a fost redenumit Somerset House.
Somerley House în The Crown Somerley Estate în Bridgerton
A doua, Wilton House, situată în Wiltshire, a fost folosită pentru scenele care ar trebui să aibă loc la Palatul Buckingham din seria lui Peter Morgan. În serialul regizat de Chris Van Dusen, locația servește drept reședință rurală a Ducelui de Hastings.
The Crown Bridgerton
Cele două serii Netflix urmează să își lanseze următoarele sezoane mai târziu în acest an.
Serialul The Crown, care urmărește rivalitățile politice și viața amoroasă a reginei Elisabeta a II-a, a fost urmărit, de la lansare și până în prezent, de peste 73 de milioane de conturi din întreaga lume, pe Netflix. Seria a câştigat Globul de Aur pentru cel mai bun serial dramatic în 2017, la cea de-a 74-a ediţie a premiilor decernate de Asociaţia Presei Străine de la Hollywood (Hollywood Foreign Press Association – HFPA).
Primul sezon al serialului Bridgerton, conceput pentru Netflix de Shonda Rhimes, creatoarea Grey’s Anatomy, a avut o lansare reuşită. Potrivit platformei de streaming, 82 de milioane de conturi din lume au privit „cel puţin 2 minute” din serial în 28 de zile de la lansarea online.