Tabu
FASHION

Valentino isi schimba radical imaginea

Pierre Berge, legendarul companion al lui Yves Saint Laurent, spunea candva, fara pic de rautate, ca Valentino imbraca femei usoare si/sau femei intretinute. Dar cu siguranta ca nu aceasta este reputatia pe care vrea sa o schimbe celebra casa italiana acum, cand isi duce campaniile publicitare intr-o directie mult mai tanara, contemporana, completa si dezirabila (dupa cum au declarat creativii casei, Maria Grazia Chiuri si Pier Paolo Piccioli). Mai cu seama ca, de cand fotografiile pentru publicitate sunt facute de catre David Sims (si nu ca pana acum, de Mert Alas si Marcus Piggott), modelele (Freja Beha Erichsen, Monika Jagaciak si Tati Cotliar) apar in fotografii alaturate – una nud si cealalta complet imbracata.

 

ARTICOLE SIMILARE

Raquel Zimmerman, imaginea Chloe

realitatea

8 reguli de care să ții cont atunci când îți cumperi ochelari de soare

Andreea Damian

Brandul Brigitte Bardot isi extinde linia de haine cu o colectie pentru plaja

Ochelarii Funk, atât de chic

realitatea

Cele mai frumoase ținute de la Premiile Grammy 2021

Andreea Damian

Galliano lansează primul său parfum

realitatea

Scrie un comentariu