Tabu
FASHIONSlider

Fendace | Versace by FENDI – FENDI by Versace

Fendi, Gucci, Prada, atât de multe case de modă din care să alegi. Editorii de modă au distilat spectacolele până la esența lor, prezentând mai multe look-uri remarcabile din fiecare dintre colecțiile majore. Iată ce s-a întâmplat pe pistele din Milano săptămâna trecută.

Cel mai interesant aspect al acestui eveniment de modă este colaborarea dintre Versace și Fendi. Etichetele italiene rivale s-au unit pentru a prezenta o colecție comună pentru a marca sfârșitul Săptămânii modei din Milano.

Vedete printre care Demi Moore, Dua Lipa și Elizabeth Hurley s-au adunat duminică seara la spectacol. Printre modelele de pe podium se numărau Kate Moss, Amber Valletta și Naomi Campbell. Brandurile au declarat că această colecție capsulă comună, co-proiectată de Donatella Versace și directorii creativi ai Fendi, Kim Jones și Silvia Venturini Fendi, a fost o premieră pentru ambele case și născută din prietenie și respect profesional reciproc.

Designerii au schimbat rolurile pentru a-și crea haine reciproce. Colecția Versace by Fendi a amestecat monograma Fendi cu motivul grecesc al Versace, în timp ce colecția Fendi by Versace a prezentat o estetică punk-rock, cu ace de siguranță care înfrumusețează piesele Fendi. Nu este nemaiauzit ca designerii de modă să își unească forțele, dar de obicei nu sunt rivali direcți. La începutul acestui an, design-urile Gucci au fost încrucișate cu siluete și logo-uri Balenciaga.

De această dată, colaborarea – denumită Fendace – reunește Fendi, care face parte din portofoliul grupului LVMH, cu Versace, care este deținută de Capri Holdings, grupul american care găzduiește și Michael Kors și Jimmy Choo.

Fendace, o colecție de 50 de look Frankenstein compusă din riff-ul lui Jones și Venturini Fend de la Versace și versiunea lui Versace asupra Fendi a fost concepută ca o „sărbătoare a modei italiene și o întrerupere a ordinii lucrurilor stabilite”. Această fuziune a concurenților, în special a două case iconice care nu se află în același grup, pur și simplu „nu se face” la modă – până acum.

O perspectivă fără precedent, în cele din urmă în slujba aceleiași moșteniri, aceea a celebrării know-how-ului de lux Made in Italy.

ARTICOLE SIMILARE

La 60 de ani, Isabella Rossellini este noua imagine Bulgari

Pe 20 iunie, Cireșarii Vintage Show

realitatea

Afecțiunea de care suferă Cleopatra Stratan! Nu poate scăpa de ea nici cu operație

Andreea Damian

Judecătorii au decis! Cu cine vor sta fiicele Alinei Sorescu și ale lui Alexandru Ciucu

Andreea Damian

Arabia Saudită a ridicat restricţiile de călătorie pentru femei

Andreea Damian

Ce va face Anamaria Prodan cu tatuajul cu Laurențiu Reghecampf de pe umărul stâng

Andreea Damian

Scrie un comentariu