Săptămâna trecută, redacţia Tabu l-a întâlnit pe Ian Logan, International Brand Ambassador al Chivas Brothers. Ian ne-a vizitat cu ocazia turneelor pe care le susţine în toată lumea pentru a prezenta whisky-ul Glenlivet, dar şi pentru a ne vorbi de pasiunea lui pentru toate lucrurile care vin din Scoţia. La ora actuală, whiskey-ul Glenlivet este unul dintre cele mai bune şi vândute whisky-uri din lume, cea mai mare piaţă de desfacere a produsului fiind Statele Unite ale Americii.
Glenlivet de 12, 15 şi 18 ani sunt whiskey-urile pe care le-am gustat, fiecare dintre ele având arome de bază specifice: fructe tropicale, lemn de cedar şi pere coapte. Ian ne-a învăţat cum să le degustăm şi ne-a explicat că această băutură merge cel mai bine în combinaţie cu apa şi împreună cu prietenii.
Un pahar cu Glenlivet nu se dă pe gât, aşa cum obişnuiesc să-l consume unii oameni, ci se bea cu răbdare, astfel încât simţurile, mirosul şi gustul, să se bucure de experienţa unui whiskey de calitate.