Tabu
lifestyle

Coca-Cola, “Fericire delicioasă” în chineză

Înaintea Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008, Compania Coca-Cola  transmite lumii întregi mesajul său de „Fericire Delicioasă” pe sticle sau can-uri de colecție care vor fi distribuite în peste 150 de țări simultan. În România, can-urile de colecție vor fi distribuite începând cu luna august, 2008. Ambalajele din colecția „Fericire Delicioasă” fac parte din campania de comunicare pentru Jocurile Olimpice: „Live Olympic on the Coke Side of Life”.

Coca-Cola este Partenerul Oficial Internațional al Jocurilor Olimpice, Partener al Comitetului Internațional Olimpic și Sponsor al Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008. „Când Coca-Cola a fost introdusă în China, în 1927, logo-ul din limba engleză a fost reprezentat cu caractere chinezești. Compania Coca-Cola a selectat patru caractere chinezești care, combinate, aproximau pronunția în limba engleză a sunetelor „Coca-Cola”. Cea mai apropiată sintagmă în dialectul mandarin a fost o combinație de patru caractere care erau pronunțate: ke-kou-ke-le”, a declarat Bianca Bourbon, Marketing Manager, Coca-Cola Adriatic and Balkans Business Unit.

ARTICOLE SIMILARE

La un capuccino cu Mos Craciun

realitatea

James Gandolfini, gasit mort in baie de propriul copil

Swap meet la Babaluna, sâmbătă, 28 februarie

realitatea

VICTOR SLAV: Catalina va fi mereu inaintea Biancai Dragusanu! FOTO

Expo benzi desenate made in France la Green Hours

realitatea

Filme cu și despre mâncare la MTR

realitatea

Scrie un comentariu