Tabu
FASHION

Dolce&Gabanna, Zegna si Stella Mccartney, promotorii modei high-tech

Lumea este în mişcare. Iar lumea device-urilor mobile se mişcă mai repede decât orice alt domeniu.

E-commerce-ul este, mai mult, domeniul cel mai atrăgător pe care companiile încearcă să îl dezvolte. Au şi de ce – se previzionează că până în 2016 se vor cheltui mai mult de 31 de miliarde de dolari cu ajutorul aplicaţiilor pentru telefoane mobile, tablete şi cine ştie ce alte gadget-uri vor mai fi inventate în următorii ani.

Se apreciază că utilizatorii sunt mai înclinaţi spre a cumpăra atunci când utilizează pentru a naviga un echipament mobil. Iar dacă aplicaţia le permite, precum app Franck Muller pentru iphone şi ipad, să testeze cele mai inovative concepte, precum Crazy Hours, până la magazin nu mai este decât un pas. La propriu. Store locator-ul pentru mobil este într-o formulă care alertează utilizatorul atunci când se află în preajma unui magazin al ceasornicarului de lux.

Sephora, Nordstrom, Macy’s, Net-a-Porter şi Bloomingdale’s formează topul 5 al tentaţiilor mobile. In randul marcilor high-end fashion, Dolce&Gabanna, Zegna, Stella McCartney, Mugler sau Cartier sunt printre promotorii high-tech. Acestia au inteles ca tehnologia nu doar ca e la moda, dar aduce si  beneficii substantiale.

Pentru mai multe detalii si noutati, vizitati  fashionavecpassion.ro

ARTICOLE SIMILARE

Freja Beha Erichsen cu pantera în Vogue Paris

realitatea

Iubești pantofii?

realitatea

Cel mai bun stil: generația X, Z sau milenarii?

Andreea Damian

De ce doamnele familiei regale britanice poartă pălării și după ce criterii le aleg

Andreea Damian

Mango îndrăgostit de Lauren Hutton

realitatea

După Dolce & Gabbana, și casa de modă Dior e criticată din cauza unui clip publicitar

Andreea Damian

Scrie un comentariu