Lantul de magazine cu pret unic Daiso – unul dintre miracolele crizei japoneze din anii ’90 si primul retailer japonez intrat pe piata locala – nu ramane imun la criza financiara mondiala, scrie revista de business MONEY EXPRESS.
Ritmul deschiderilor de magazine este franat de amanarea mai multor proiecte de centre comerciale, din cauza dezvoltatorilor imobiliari, care se numara printre primii afectati de actualul context financiar global, declara Mihail Laptoiu, noul CEO al companiei. Si proiectiile pe termen mediu au fost schimbate.
Actionarii Daiso au redus recent targetul de magazine pe care vor sa le deschida in Romania – de la 60 la 40 de unitati, iar cea mai mare unitate a retelei, care urma sa fie deschisa luna aceasta in Grand Arena Mall din Berceni, a fost amanata pentru inceputul lui 2009.
Despre Daiso – supranumit ”IKEA produselor japoneze”, datorita numarului foarte mare de produse (in Romania, un magazin are 15.000 de unitati) facute sub licente proprii si al preturilor mici, obtinute datorita volumului mare vandut in cele aproape 3.000 de magazine din toata lumea (care ajung la 3 miliarde de dolari anual). – citeste mai mult pe MONEY EXPRESS.
Articolul anterior
Articolul următor