La lansare, Londra era împânzită de accesorii și fotografii legate de James Bond. Orice librărie avea un stand specializat în care expusese cărțile conectate la film, de la albume de fotografii de pe platourile de filmare până la biografiile actorilor din rolurile principale.
Tot în Londra, computerul care apare în film se vinde la preț special, consola cu jocul James Bond are reducere 50%, Aston Martin și Sony Ericsson, partenerii tradiționali, au pagini întregi de publicitate în care-și prezintă produsele Bond, iar revistele specializate în modă au secțiuni speciale cu haine care seamănă cu cele pe care le-a purtat Daniel Craig în film (și care au fost create de Tom Ford).
Ba chiar au apărut teorii întregi despre tunsoarea bob a noii fete Bond ucraineanca Olga Kurylenko, tunsoare care pare să dea semnalul că anul viitor va fi foarte la modă să ai părul nu mai scurt de lobul urechii, dar nici mai lung de umăr. La capitolul „pierderi“ publicitare se afla Rolex care pentru prima dată de când există filmul nu are niciunul dintre produsele sale drept accesoriu la ținuta lui Bond (Omega fiind noul ceas al lui 007, deși în cartea lui Ian Fleming – care stă la baza filmului – se specifică exact brandul ceasului agentului britanic), iar la capitolul câștiguri e Coca Cola, cu Coke Zero, pentru prima dată asociată cu James Bond, în cel mai mare contract de publicitate de plasare de produs într-un film pentru această companie.
Pentru fanii James Bond, un detaliu londonez: Movieum, Muzeul Filmului de la Londra, are o secțiune dedicată lui James Bond, special pentru această lansare, secțiune în care descoperiți multe dintre gadgeturile pe care agentul britanic le-a folosit în filme.