Anul viitor – un an in care "piata de ciocolata va continua sa creasca cu doi digiti (peste 10% – n.r.)”, Cadbury Romania va trece in mod sigur pe profit net, promite Jose Bonito – portughezul care a preluat conducerea companiei in primavara acestui an, dupa plecarea fostului director general Sorin Alexandrescu – intr-un interviu acordat MONEY EXPRESS. Dupa patru ani consecutivi de profit, Kandia-Excelent (acum Cadbury ) a trecut pe pierderi in 2007, anul schimbarii de actionariat. Nu este exclus ca si 2008 sa fie tot un an al minusurilor, scrie revista de business Money Express, desi managerul portughez a preferat sa nu vorbeasca despre rezultatele financiare pe care le asteapta pentru anul in curs. Magura, brandul-vedeta al Cadbury, este lider pe piata mini-prajiturilor de ciocolata (care reprezinta celmai dinamic segment al pietei de ciocolata, cu o crestere medie anuala de peste 30%), "indiferent ce criterii vrei sa folosesti: ritm de crestere, vanzari, kilograme vandute”, spune Bonito.