Dragos Petrescu, cel mai mare proprietar roman de restaurante, se pregateste sa lanseze luna viitoare “Bundetot”, un nou brand, “dedicat crizei”, cu preturi mici si cantitate mare, dupa cum a declarat el intr-un interviu pentru revista MONEY EXPRESS. In opinia sa, conceptul Bundetot (destinat exclusiv centrelor comerciale) va fi, in 2009, varful de lance al dezvoltarii grupului pe care l-a fondat in 2004 impreuna cu Daniel Mischie – si care l-a adus in pozitia de cel mai mare si mai agresiv proprietar roman de restaurante: in prezent, detine retelele City Grill, City Cafe, restaurantul Caru’ cu bere si cele doua Buongiorno, un brand nou, lansat anul trecut. Pe scurt, Bundetot va fi un restaurant fast-food centrat pe gastronomia orientala: cu 15-19 lei, clientii isi vor putea cumpara feluri de mancare ca saorma de pui sau kebab. Cu un astfel de pret, Bundetot intra in competitie cu celelalte patru lanturi de retaurante – inclusiv cu McDonald’s, liderul pietei de fast-food, care estimeaza pentru acest an vanzari de 115 milioane de euro, in crestere cu 27,7% fata de anul trecut, scrie MONEY EXPRESS.