Cezar Antal
Teatrul Tineretului Piatra Neamț
E Petr în „Povestiri despre nebunia (noastră) cea de toate zilele“ (regia Radu Afrim), un rol în care cântă, dansează și seduce publicul cu un personaj care face o mulțime de lucruri ciudate, doar pentru că iubește. Îmbină pe scenă într-un mod special, umorul cu tristețea, iar în viața privată e un amestec de timiditate, bun-simț și umor.
Cristina Flutur Teatrul Național
„Radu Stanca“, Sibiu E Femeia din „Viața cu un idiot“ (regia Andriy Zholdak), un rol în care plânge și râde, în care e dată cu capul de pereți – la propriu – și în care e filmată non-stop în prim-plan, așa că spectatorul poate să observe cât de intens își trăiește emoțiile personajului. E foarte specială pe scenă și nu e o întâmplare rolul acesta din „Viața…“ pentru că vine după un rol minunat (Nina) în „Pescărușul“ în regia lui Andrei Åžerban. În viața privată e o persoană caldă și foarte atentă cu cei din jurul ei.
Florina Gleznea Teatrul Act, București
E Martha din „Cui îi e frică de Virginia Woolf“ (regia Mariana Cămărășan), primul său rol de după absolvire și, când o vezi în spectacol, n-ai cum să nu te întrebi dacă nu e o greșeală în informația că e debutantă. Pe scenă are un control al emoțiilor rar întâlnit, în viața privată e „ghidușă”.
Mihai SmarandacheTeatrul Odeon București
E Antoine din „E doar sfârșitul lumii“ (regia Radu Afrim) și îi face pe spectatori să plângă mult empatizând cu tânărul care își trăiește emoțiile la umbra unui frate celebru. E unul dintre cei mai introvertiți actori pe care-i cunosc și mă surprinde de fiecare dată cu emoțiile pe care le transmite pe scenă, dar și cu firescul lui din viața privată. Vine după o altă performanță minunată (Quintonce în „Inimi cicatrizate“, regia Radu Afrim).
Coafură: Sebastian Mirică
Machiaj: Elisabeta Făcăianu
Vestimentație și accesorii: Irina Schrotter, Hugo Boss, Musette, Bigotti
Stil: Maria Alexe