Pretul reprezinta, in mod evident, principala piedica in cazul vanzarii Ozone Laboratories, potrivit MONEY EXPRESS. Mai concret, diferenta dintre asteptarile proprietarilor si ofertele de pret ale potentialilor cumparatori. Businessul Ozone a trecut de break-even doar in Romania (veniturile Ozone Laboratories Romania reprezinta acum 45% din veniturile intregului grup) si Polonia – e adevarat insa ca filialele din cele doua tari reprezinta peste 80% din veniturile totale ale grupului.
De aceea exista zvonuri ca anumiti cumparatori ar fi fost interesati doar de anumite "bucati" din Ozone, evident ca cele profitabile. Citeste in MONEY EXPRESS daca actionarii Ozone vor putea sa accepte doar cateva milioane de euro pentru un business pe care il vedeau generand venituri de peste 400 mil. euro in 20012. Decizia de vanzare a fost luata anul trecut, cel mai plauzibil motiv fiind legat de dorinta actionarilor de a se concentra mai mult pe A&D, un business cu presiuni de reglementare din ce in ce mai mari si care in 2007 inregistra pierderi.