A doua celebritate intr-o saptamana care apare topless (mai mult sau mai putin) pentru o campanie publicitara, dupa Kristen Stewart, este Rihanna . Va deveni un trend, oare? Ce s-a intamplat cu hainele?
Asa cum bine stiti sau daca nu stiti, aflati acum, Rihanna este ambasador MAC pentru colectia Viva Glam, din noiembrie, anul trecut.
Rihanna a calcat pe urmele altor celebritati, care au ocupat aceasta pozitie, cum ar fi Mary J Blige, Lady Gaga si Elton John.
In aceasta campanie publicitara, care promoveaza noua colectie de produse Viva Glam, ce va fi disponibila din februarie a.c., Rihanna apare topless, insa isi acopera sanii cu mainile. Machiajul intens, peruca blonda si tatuajul de sub sani completeaza perfect scena, insa campania publicitara nu are intentia doar de a face o reclama usor de observat, prin care sa reaminteasca consumatorului de produsele MAC. Campania Viva Glam este si de constientizare si de strangere de fonduri pentru bolnavii de HIV si SIDA. Cu alte cuvinte, potrivit telegraph.co.uk, toate incasarile din vanzarea produselor Viva Glam Rihanna Lipglass si Viva Glam Rihanna Lipstick se vor duce catre MAC AIDS Fund.