Începând de sâmbătă, 28 martie, The Body Shop, alături de Durex și MTV au spus ,,DA, DA, DA SEXULUI PROTEJAT" , dând startul luptei împotriva SIDA. Campania ,,Spune DA sexului protejat" se va întinde pe durata a 10 săptămâni, iar la finele ei toate încasările obținute din vânzarea untului pentru buze Tantalising vor fi donate către Staying Alive Foundation. Un cuplu de tineri a locuit pentru câteva ore în vitrina magazinului Unirea.
Un cuplu care a ales să facă sex protejat. Un cuplu care dorește astfel să devină un model pentru toți tinerii de dincolo de vitrină. Tinerii, îmbrăcați în pijamale roșii branduite cu mesajul campaniei, au făcut cu mâna trecătorilor și i-au invitat în magazin. Urmăriți în continuare campania, vizitând site-ul campaniei www.yestosafesex.com . Åži spuneți DA sexului protejat!
Articolul anterior
Articolul următor