Ieri a debutat cea de-a treia editie a festivalului international de film digital Kinofest. The Light Cinema (Liberty Center, Soseaua Prograsului nr. 151-171) va gazdui, pe rand, proiectii de film digital de fictiune, animatie si micro-filme, concerte si competitii de scurt-metraje.
Cea de-a doua zi de festival vine cu peste 7 ore de proiectii de filme de animatii, urmata de competitia de micro-filme in cea de-a treia si ultima zi de Kinofest, 24 octombrie. In total, in cadrul Kinofest vor rula, timp de 3 zile, peste 21 de ore cumulate de filme, de la animatii, fictiuni si mocro-film, la proiectii speciale aflate in afara competitiei. In toate cele 3 competitii ale festivalului vor rula peste 160 de filme selectate in finala, din peste 20 de tari, din care o treime au fost premiate la cel putin un festival international (Oscar, Cannes, Sundance etc), iar restul de 50 de filme reprezentand proiectii speciale, best-of-uri si panorame de film, multe dintre ele in premiera in Romania.
Biletele se pot achizitiona pe toata durata festivalului de la casieriile The Light Cinema.
Kinofest este unicul festival international de film digital din Romania, realizat de Valentin Partenie cu sprijinul IQads si gazduit de The Light Cinema. Editia din acest an este sustinuta de AVON Cosmetics Romania, avandu-i ca parteneri pe: Rama si Auto1one. Premiile acestei editii sunt oferite de Adobe Romania.
Conceptul creativ al campaniei de comunicare a Kinofest 2009 a fost dezvoltat de Rusu si Bortun Brand Growers, fiind produs cu sprijinul Comitetul Central si Carioca.