Cel mai mare producator de ciorapi din tara, Adesgo, se pregateste sa intre pe pietele internationale cu marca proprie Diamond. Extinderea incepe in toamna cu Ungaria, Bulgaria si Polonia. In 20 de ani de capitalism, aproape trei sferturi din cele peste 15 milioane de dresuri, ciorapi si sosete produse anual in fabrica Adesgo au fost vandute pe piata externa, sub marci precum Tesco (UK), Hema (Olanda), Falke (Germania) sau Dunnez (Franta).
La vremuri noi insa, planuri noi: Adesgo schimba zona de interes si cauta sa dezvolte marca proprie Diamond, nu doar pe piata interna, ci si peste granite. Pe termen scurt, viitorul Adesgo inseamna intrarea cu brandul Diamond in Europa Centrala si de Est, intr-o prima etapa in Ungaria, Bulgaria si Polonia, din toamna. “In momentul in care nu mai pot sa vand in Romania, afacerea nu va mai fi profitabila si voi fi nevoit sa trimit oameni acasa. Iar pierderea mea va fi pierderea noastra, a tuturor”, explica Goer Meir, CEO-ul Adesgo, unul dintre motivele acestei reorientari strategice.
In termeni de venituri, Meir si-a fixat ca target pentru 2009 mentinerea rezultatelor de anul trecut: adica vanzari de 15 milioane de euro, din care aproximativ patru milioane de euro au fost generate de brandul propriu. Sunt insa fatetele diamantului Adesgo suficient de stralucitoare pentru a atrage nu doar privirile cumparatorilor, dar si profitul? Aflati raspunsul in numarul de saptamana aceasta al revistei MONEY EXPRESS . (Ileana Ilie)