Tabu
lifestyle

Adesgo vrea sa exporte Diamond

Cel mai mare producator de ciorapi din tara, Adesgo, se pregateste sa intre pe pietele internationale cu marca proprie Diamond. Extinderea incepe in toamna cu Ungaria, Bulgaria si Polonia. In 20 de ani de capitalism, aproape trei sferturi din cele peste 15 milioane de dresuri, ciorapi si sosete produse anual in fabrica Adesgo au fost vandute pe piata externa, sub marci precum Tesco (UK), Hema (Olanda), Falke (Germania) sau Dunnez (Franta).

La vremuri noi insa, planuri noi: Adesgo schimba zona de interes si cauta sa dezvolte marca proprie Diamond, nu doar pe piata interna, ci si peste granite. Pe termen scurt, viitorul Adesgo inseamna intrarea cu brandul Diamond in Europa Centrala si de Est, intr-o prima etapa in Ungaria, Bulgaria si Polonia, din toamna. “In momentul in care nu mai pot sa vand in Romania, afacerea nu va mai fi profitabila si voi fi nevoit sa trimit oameni acasa. Iar pierderea mea va fi pierderea noastra, a tuturor”, explica Goer Meir, CEO-ul Adesgo, unul dintre motivele acestei reorientari strategice.

In termeni de venituri, Meir si-a fixat ca target pentru 2009 mentinerea rezultatelor de anul trecut: adica vanzari de 15 milioane de euro, din care aproximativ patru milioane de euro au fost generate de brandul propriu. Sunt insa fatetele diamantului Adesgo suficient de stralucitoare pentru a atrage nu doar privirile cumparatorilor, dar si profitul? Aflati raspunsul in numarul de saptamana aceasta al revistei MONEY EXPRESS  . (Ileana Ilie)

ARTICOLE SIMILARE

De ce “ingrediente” are nevoie o masa perfecta in familie

realitatea

Alec Baldwin, evacuat cu forţa dintr-un avion

realitatea

Gisele Bundchen este cel mai bine plătit model din istorie

realitatea

Costumele “horror” ale lui Lady Gaga la Premiile VMA

realitatea

Gwyneth Paltrow, supărată din cauza prietenilor celebri

realitatea

Ghici cine s-a logodit

realitatea

Scrie un comentariu