Tabu
lifestyle

Agentia 23 a atras clientul anului: Rosia Montana Gold Corporation

23 Communication Ideas, fondata de Bogdan Naumovici, fost director de creatie al Leo Burnett & Target, va gandi comunicarea clientului Rosia Montana Gold Corporation (RMGC) pe urmatorii trei ani.

 ”Contractul va fi semnat cu grupul Leo Burnett, pentru ca au nevoie de capabilitati de grup (iLeo, Starcom, 23), dar coordonarea comunicarii este in sarcina 23”, a explicat Naumovici. Agentia lui Naumovici a fost aleasa in urma unor discutii cu diverse agentii, in 2008 si 2009 – este vorba de trei, precizeaza reprezentantii RMGC fara a le dezvalui numele.

RMGC, gestionat anterior de GMP Advertising, este cel mai controversat client din istoria publicitatii romanesti (proiectul de exploatare a aurului din zona Rosia Montana din Apuseni a fost acuzat in repetate randuri ca are potentialul de a provoca un dezastru ecologic de proportii). Iar pana in acest moment al anului este considerat si cel mai mare client, fiind de talia unui producator de bere, dupa unele estimari. Cititi in MONEY EXPRESS din aceasta saptamana istoricul infiintarii 23, de ce a refuzat Naumovici sa vanda agentia lui Adrian Sarbu – fondatorul Media Pro, care ii este si client – si primul interviu 100% despre business al lui Naumovici, in calitate de antreprenor.

ARTICOLE SIMILARE

Carmen Negoita, de la -15 grade la +35 de grade! Vacanta in Panama!

Robbie Williams a râs de Kylie Minogue când a văzut-o dezbrăcată

realitatea

Gisele Bundchen vrea o lege internațională pentru alăptare

realitatea

ANGELINA JOLIE lovita din nou de cancer! Cata dreptate a avut cu operatia!

Toamna… o nouă primăvară. Cu Leonard Cohen

realitatea

Vă place de Kate Hudson brunetă?

realitatea

Scrie un comentariu