Nivelul de dezvoltare al Facebook-ului este atat de mare incat orice utilizator care are peste 1.000 de prieteni poate fi un viitor “vanzator” de reclama pe contul sau personal.
Despre acest aspect a vorbit Dorin Boerescu, CEO al agentiei de marketing afiliat 2Parale. Totul a fost transmis de cei de la Ziarul Financiar pe aplicatia de live. “Acum este democratie in marketing. Brandul detinea puterea, bugetul, isi asuma riscul si decidea el unde se promoveaza. Brandul vine acum si da un procent din vanzari si publisherul, canalul media decide pe cine promoveaza. Un blogger mic, un detinator de cont pe Facebook, daca are 1.000 de prieteni pe FB poate sa aplice in campania unui magazin online si sa dea link catre prietenii sai. Poti sa fi un detinator de un comparator de preturi sau un trust foarte mare de presa, toti in ochii magazinului sunt egali. Important e cine genereaza vanzari”, a spus Dorin Boerescu, CEO al agentiei de marketing afiliat 2Parale, in cadrul emisiunii ZF Live.