Tabu
FASHION

Andreea Latu

Joaca cu moda nu e, cu siguranță, simplă ca o joacă de copil. Decât dacă păstrezi entuziasmul, spontaneitatea și pasiunea pe care ți le oferă spiritul tânăr și inconștiența de a face exact lucrurile pe care ți le dorești. A face din modă o profesie, a ți-o asuma, a te juca cu ea și a o trata cu profesionalism fără să uiți să fii creativ și fără să devii rigid sunt o mare reușită la care a ajuns Andreea Latu, Marketing Managerul magazinului The Place, primul fashion concept store din România.

Are 25 de ani. A studiat marketing de modă la Barcelona, are flerul unui connoisseur și tratează moda cu seriozitatea unui colecționar de artă vizionar. Preferă branduri al căror farmec subtil este imposibil de trecut cu vederea, fără a fi ostentative, precum Rick Owens, Marni, Sharon Wauchoub, Comme de Garçon, Ana Alexe, dar și piese puternice semnate de designerul indian Manish Arora al cărui stil, la limita dintre kitsch și chic, o fascinează.

ARTICOLE SIMILARE

Evoluția cămășii albe, cameleonul urban chic

Andreea Damian

Louboutin la The Place

realitatea

Ferragamo, eleganță și sex-appeal

realitatea

H&M a lansat colectia pentru sarbatorile 2010

realitatea

Linda Evangelista, pictorial șocant în W Magazine de noiembrie

realitatea

Monica Oranici la Bucharest Fashion Week

realitatea

1 comentariu

Scrie un comentariu