Joaca cu moda nu e, cu siguranță, simplă ca o joacă de copil. Decât dacă păstrezi entuziasmul, spontaneitatea și pasiunea pe care ți le oferă spiritul tânăr și inconștiența de a face exact lucrurile pe care ți le dorești. A face din modă o profesie, a ți-o asuma, a te juca cu ea și a o trata cu profesionalism fără să uiți să fii creativ și fără să devii rigid sunt o mare reușită la care a ajuns Andreea Latu, Marketing Managerul magazinului The Place, primul fashion concept store din România.
Are 25 de ani. A studiat marketing de modă la Barcelona, are flerul unui connoisseur și tratează moda cu seriozitatea unui colecționar de artă vizionar. Preferă branduri al căror farmec subtil este imposibil de trecut cu vederea, fără a fi ostentative, precum Rick Owens, Marni, Sharon Wauchoub, Comme de Garçon, Ana Alexe, dar și piese puternice semnate de designerul indian Manish Arora al cărui stil, la limita dintre kitsch și chic, o fascinează.
1 comentariu