Primul milion de euro pentru o agentie de branding romaneasca si cronica unei vanzari amanate. Ambele sub semnatura Brandient. Dupa ce anul trecut a decurs in cea mai mare parte a sa mai mult decat satisfacator pentru Brandient – a reusit sa treaca de pragul de 1 milion de euro, o premiera pentru o companie locala de branding -, criza a lovit afacerea Anetei Bogdan si a celorlalti cinci actionari si sub alt aspect.
Pe de o parte, a dus la suspendarea negocierilor cu WPP, un gigant mondial al serviciilor de comunicare, cu care Brandient negocia de luni bune vanzarea unui pachet semnificativ din companie. Pe de alta, a pus
Mai mult, in locul internationalizarii afacerii si a unei extinderi agresive, Aneta Bogdan se vede nevoita ca in 2009 sa se adapteze noilor conditii si scoate de la sertar un scenariu de conservare, care presupune in linii mari masuri standard in vreme de criza: atentie la costuri, inghetarea salariilor, noi linii de business, chiar scaderea tarifelor in anumite cazuri. Mai multe detalii cititi in ultimul numar al revistei MONEY EXPRESS . (Mimi Noel)