După un teaser care a fost atât de evident, Givenchy a anunțat că Ariana Grande este noul ambasador. Casa de modă franceză de lux nu a dezvăluit nimic altceva decât că artista va fi noua față a campaniei de Toamnă-Iarna 2019/2020, care va debuta în luna iulie.
Pentru a face marele anunț, Givenchy a postat un clip alb-negru cu cântăreața pop, care își mișcă coada celebră și fredonează o melodie.
#ARIANAGRANDE IS THE NEW FACE OF GIVENCHY.
FULL #GIVENCHYFW19 CAMPAIGN TO UNVEIL IN JULY. #GIVENCHYFAMILY #ARIVENCHY @ArianaGrande https://t.co/HLSgcJz2mY pic.twitter.com/3vjoQoYf7f— Givenchy (@givenchy) May 10, 2019
Ariana Grande, în vârstă de 25 de ani, ne amintește de una dintre muzele originale ale casei Givenchy, Audrey Hepburn. Ea poartă o rochie neagră (asemănătoare cu cea purtată de Audrey Hepburn, în „Breakfast at Tiffany’s”) și o diademă decorată cu perle albe.
Ariana Grande wearing the iconic black dress worn by Audrey Hepburn in the opening scene of ‘Breakfast at Tiffany’s’! pic.twitter.com/ICKbGlGXTX
— bisous (@jacquemusbabe) May 10, 2019
„O muză modernă și vocea unei întregi generații, Ariana a devenit una dintre cele mai influente forțe din cultura populară. Câștigătoare de Grammy, cântăreață și compozitoare, ea înfățișează în mod natural spiritul femeii Givenchy”, a transmis casa de modă, care o descrie drept o femeie puternică, cu un caracter independent și un stil revigorant.
Grande a declarat că este „atât de mândră” să fie noua față a Givenchy. „Este o casă de modă pe care am admirat-o întotdeauna și acum că fac parte din acea familie este o așa onoare. Iubesc hainele, încrederea și bucuria pe care le aduc oamenilor care le poartă. Nu numai că sunt fără vârstă și frumoase, dar sunt mândră să lucrez cu un brand care îi face pe oameni să se simtă apreciați și sărbătoriți pentru ceea ce sunt și pentru ceea ce vor să fie”, a mărturisit vedeta.