Tabu
lifestyle

AVON: o nouă luptă împotriva cancerului la sân!

AVON Cosmetics lansează anul acesta Campania pentru Sănătatea Sânilor, campanie care are ca principal obiectiv comunicarea şi educarea tuturor persoanelor, nu numai a femeilor, cu privire la modalităţile de prevenire a cancerului mamar.

Cancerul la sân este principala cauză a mortalității în rândul femeilor. În fiecare an, sunt înregistrate peste 6000 de noi cazuri. „Implică-te pentru ea. Află că e bine!” este mesajul campaniei AVON care se ca desfăşura în perioada iulie – octombrie 2013, fiind concepută și implementată de  Starcom MediaVest Group, partener al campaniei pentru Sănătatea Sânilor de peste 10 ani, alături de iLeo.

Pornind de la istoricul Campaniei pentru Sănătatea Sânilor, realitatea că femeile din România se preţuiesc şi se valorizează mai ales prin intermediul celorlalţi (soţ, copii, frate, soră, nepoţi, etc.) a determinat echipa AVON ca anul acesta să se focuseze mai mult pe responsabilizarea fiecăruia față de sănătatea femeilor.

De asemenea, mesajul campaniei este susținut și transmis printr-un spot TV a cărei protagonistă este ambasadoarea campaniei, Andreea Marin, iar în mediul online prin testimonialele vedetelor Loredana Groza și Antonia. Anul acesta, AVON Cosmetics va organiza 5 evenimente stradale dedicate Campaniei pentru Sănătatea Sânilor în Iași, Timișoara, Alba Iulia, Târgu Mureș și Craiova.

Astfel prin această campanie, AVON Cosmetics își propune să strângă 6000 de gesturi de prețuire și iubire pentru femeile din România (fie ele mame, surori sau prietene). Pe platforma www.stopcancerlasan.ro, vizitatorii pot trimite e-carduri personalizate, pot dedica un Facebook Cover unei femei dragi sau achiziționa un produs roz.

„Din 2002 îndemnam femeile să meargă la control, să afle că sunt sănătoase pentru ele și cei dragi. Timp de 10 ani am dezvoltat campanii educaționale prin care le-am informat și responsabilizat, în primul rând, pe femei. De la ele am învățat că această boală este o problemă a familiei. Astfel, anul acesta am decis să ne adresăm fiecărui român, îndemnându-l să se implice în lupta împotriva cancerului la sân pentru o femeie dragă din viața sa. Doar împreună, putem salva mii de vieți în fiecare an.”, declară Raluca Kișescu, Senior Manager Commercial Marketing AVON Cosmetics România & Moldova.

ARTICOLE SIMILARE

Vogue Australia aniversează 50 de ani cu patru coperți ilustrate

realitatea

Beyonce în lupta cu greutatea și dependența

realitatea

DIETA Luminitei Anghel. 12 kilograme in 12 zile!

Lady Gaga, goală de gâtul unui schelet

realitatea

Tabu de septembrie – INNA

realitatea

SCANDAL la Masterchef: Andreea Moldovan are amant?

Scrie un comentariu