Beyonce a încheiat un parteneriat cu Adidas pentru a lansa o colecție vestimentară de gen neutru.
Adidas va începe să vândă noua colecție concepută împreună cu Beyoncé din 18 ianuarie, într-o relansare a mărcii sale Ivy Park, care include pantofi, haine și accesorii, în mare parte în nuanțe de maro, portocaliu și crem.
Adidas a descris colecția, care va fi promovat[ pe coperta revistei Elle din ianuarie, ca fiind neutră. Include salopete, cargo pants (pantaloni militari), hanorace cu glugă și pantaloni scurți de ciclism, majoritatea purtând sigla Adidas.
Brandul german de echipament sportiv a anunțat că a încheiat o colaborare cu cântăreața în luna aprilie pentru a relansa brandul Ivy Park Beyoncé, lansat în 2016 împreună cu retailul britanic Topshop. Compania nu a dat mai multe detalii.
Parteneriatul vine în condițiile în care Adidas încearcă să atragă mai mulți clienți de sex feminin, o zonă în care a fost depășit de marii săi rivali Nike și Puma, acesta din urmp sporindu-șu vânzările după o colaborare cu Rihanna.
Adidas a afectat dominanța Nike pe piața americană în ultimii ani, ajutată de parteneriate cu vedete precum Kanye West și Pharrell Williams, dar Nike a crescut mai rapid în China și Europa, o tendință care a continuat în ultimii ani.
1 comentariu