În nici un caz să nu vă ducă capul la bărbați în bikini. Noi ne referim aici la bărbații care admiră femeile în bikini.
Un grup de cercetători belgieni a demonstrat că, atunci când se uită la o femeie în bikini, bărbații nu reușesc să ia o decizie corectă.
Cercetătorii au supus 358 de bărbați la o serie de teste. Jumătate dintre ei au urmărit timp de câteva ore filme cu peisaje, în timp ce jumătate s-au uitat la imagini cu femei în bikini (probabil Baywatch).
După vizionarea imaginilor, cercetătorii le-au propus să-și negocieze salariul pentru o lună, oferindu-le o sumă simbolică de 20 de euro. Bărbații care s-au uitat la peisaje au convins că merită încă 10 euro, iar cei care au privit femei în bikini, nu au reușit să negocieze decât 5 euro în plus.
Nu că noi nu ne-am fi dat seama până acum de efectul bikinilor, însă din acest moment, bărbații și-au mai găsit o scuză.