„Black Is King”, noul album vizual al cântăreţei americane Beyonce, a fost lansat vineri pe platforma Disney+. Proiectul, lăudat pentru celebrarea culturii comunităţii de culoare, însoţeşte albumul „The Lion King: The Gift”, lansat în iulie 2019 şi inspirat din filmul „The Lion King”, un lungmetraj live-action bazat pe filmul omonim de animaţie din catalogul Disney.
Beyonce a făcut din acest album vizual un ambiţios proiect estetic, ce a fost salutat de criticii de specialitate.
Filmat în întreaga lume, Africa de Sud, Anglia, Belgia, New York, Los Angeles, proiectul o prezintă pe regina Bey – care a scris și regizat proiectul – într-un univers fenomenal. Vedeta transmite prin intermediul muzicii aspecte de viață și mesaje culturale puternice.
Momentele vestimentare, realizate de stilista și designerul de costume Zerina Akers, sunt prea multe de numărat. La fel ca în „Lemonade”, lansat în 2016, Beyoncé schimbă ținută după ținută, de la culori bloc la modele, de la marile mărci europene la mărci independente africane. Garderoba sa din această peliculă își dorește să pună accent pe cultura oamenilor de culoare, dar și pe momente istorice. Beyonce a lucrat pentru look-urile sale și cu designeri renumiți cum ar fi Riccardo Tisci de la Burberry și Olivier Rousteing de la Balmain.
De asemenea, look-urile de beauty, dar și accesoriile joacă un rol important în filmul ei. Aceasta s-a folosit de împletiturile Fulani, dar și de nodurile Bantu pentru a aduce un omagiu atât oamenilor Fula, cât și Bantu. De-a lungul filmului, ea prezintă mai multe bijuterii ce o clasează ca fiind un personaj regal.
Beyonce, într-un overall glittery animal print semnat Valentino, pantofi cu toc Christian Louboutin și ochelari de soare A-Morir.
Beyonce într-o rochie voluminoasă, fără umeri, semnată Mary Katrantzou.
Beyonce, într-un bodysuit glittery D.Bleu.Dazzled, ochelari de soare A-Morir și colier Area.
Beyoncé și dansatorii ei poartă costume Marinne Serre