Tabu
FASHIONSlider

Bottega Veneta a renunțat la conturile de pe rețelele de socializare

Stupoarea a învăluit rețelele de socializare. Bottega Veneta, una dintre mărcile de lux italiene cele mai apreciate de influenceri a renunțat, la începutul acestui an, la conturile sale de Instagram, Facebook și Twitter. Este o decizie definitivă? 

Într-o epocă marcată de ascensiunea rețelelor de socializare este dificil de imaginat cum ar putea o casă de modă să reziste pe piață fără un cont de Instagram sau Facebook, care i-ar asigura vizibilitatea în rândul potențialilor cumpărători. 

Cu toate acestea, brandul de lux Bottega Veneta, aflat sub direcția artistică a lui Daniel Lee, o prezență eminamente discretă în spațiul public, a decis să renunțe la toate conturile sale de pe rețelele de socializare. 

Pe 6 decembrie 2021, marca italiană și-a închis conturile de Instagram, Facebook și Twitter. Decizia i-a luat prin surprindere atât pe cei din industria modei, cât și pe toți internauții abonați la conturile casei de lux. Motivul dispariției brandului Bottega Veneta din mediul online rămâne încă neelucidat. 

O retragere definitivă sau doar o simplă pauză?

În timpul carantinei din primăvara anului trecut, Bottega Veneta a promovat diverse proiecte creative pe o multitudine de platforme digitale, de la Instagram și Youtube până la Spotify, Weibo sau Apple Music. 

Știrea retragerii brandului din spațiul online a venit ca o surpriză pentru toată lumea. Să fie vorba doar de o pauză de scurtă durată sau despre o retragere definitivă a casei de modă din mediul virtual?  

Celebrități precum Adriana Grande, Selena Gomez sau chiar Justin Bieber și-au anunțat, de-a lungul timpului, retragerea de pe rețelele de socializare, însă, au revenit la fel de repede pe platformele online

Este, așadar, greu de crezut că Bottega Veneta a renunțat definitiv și irevocabil la a-și promova colecțiile în mediul online, cu atât mai mult cu cât cifrele înregistrate de platformele de social media se află într-o creștere continuă. 

Anul trecut, TikTok a înregistrat 315 milioane de noi conturi în primul trimestru al anului 2020, devenind una dintre cele mai downloadate aplicații după Facebook, Whatsapp și Zoom. 

sursa: Madame Figaro

ARTICOLE SIMILARE

Ce au purtat starurile de la Hollywood de Halloween?

realitatea

Jessica Stam in Harpers Bazaar de august

realitatea

Cum și-a construit creatoarea de modă Kate Spade imperiul de 2,4 miliarde de dolari

Andreea Damian

Justin Timberlake, despre noaptea în care s-a îndrăgostit de Jessica Biel

Andreea Damian

Ozana Barabancea și Bianca Brad, modele pentru o zi

Tabu Tabu

Fotografie Sorin Onisor – Maroc

realitatea

Scrie un comentariu