Tabu
lifestyle

Brandul Nokia are probleme de conectare

Cu toate ca cele mai mari cresteri ale ratei de vizibilitate apartin brandurilor cu un pret mai scazut, precum Zanussi, Bosch sau Daewoo, si marcile puternice au crescut usor la acest capitol, potrivit celui mai recent studiu de piata Brandrate Reveal Marketing Research (RMR) – companie de cercetare care monitorizeaza brandurile din 12 sectoare economice din Romania, printre care auto, banci, energie, bunuri de larg consum si altele – dat publicitatii in aceasta saptamana.

"La fel ca si in cazul sectorului auto, produsele electronice low-cost inregistreaza o tendinta generala de crestere, pe masura ce interesul si atentia consumatorului se muta spre acest sector, pe fondul climatului economic", declara pentru MONEY EXPRESS  Marius Luican, directorul general al RMR. Brandul Nokia a scazut cu cinci pozitii din fruntea clasamentului vizibilitatii si a inregistrat deprecieri serioase si in ceea ce priveste raportul calitate-pret, gradul de satisfactie si gradul de recomandare.

ARTICOLE SIMILARE

Cum arata CLAUDIA SCHIFFER la 23 de ani de la debut! FOTO superbe!

realitatea

Green Day a compus o piesă în memoria lui Amy Winehouse – ASCULTĂ

realitatea

DOSAR MUNCĂ: Avocată fără costum

realitatea

Kelly Osbourne a fost arestată pentru agresiune

realitatea

Noaptea Muzeelor

realitatea

Megan Fox nu mai vrea să o copieze pe Angelina Jolie

realitatea

Scrie un comentariu