Tabu

Branduri îndrăgostite de consumatorii lor

Despre strălucire şi frumuseţe ne place să vorbim, să le admirăm şi să le construim. Într-o lume în continuă mişcare, putem spune că cele două concepte, capătă conotaţii mai ambiţioase. Acestea devin însă mai sugestive sub semantica termenului brand, care se identifică prin evoluţie, valori, mesaj şi relaţia cu proprii consumatori. O colecţie despre istoricul şi evoluţia brandurilor nu poate fi decât o alegere inspirată şi binevenită de a descoperi poveştile brandurilor care fac parte din viaţa noastră, o invitaţie pe care Inspire Business o propune prin cartea World Wide Brands.

Într-un format inedit şi atractiv vizual, cartea World Wide Brands surprinde călătoria brandurilor de la apariţie la notorietate, de la implicare la emoţii şi transparenţa de astăzi. Prezentate ca un amalgam între efort, inspiraţie decizională şi legătură puternică cu proprii consumatori, brandurile incluse în publicaţie pun în lumină atribute precum valori, spiritul de echipă şi profesionalismul pe care le „apropie” de ideea de joc şi curajul de a se reinventa în permanenţă. Conceptul cărţii redefineşte performanţa pe care aceste branduri o reduc la simpla şi constanta relaţie cu proprii clienţi, secretul longevităţii lor. World Wide Brands este o inovaţie prin noutatea pe care o aduce în atenţia publicului şi anume, deschiderea de a se prezenta cu un istoric, cu propriile elemente de diferenţiere, cu oamenii din spatele ideilor şi cu rezultatele obţinute.

Profilul fiecărui brand cuprinde şase pagini dedicate în care acestea îşi spun povestea. Textele personalizate, originea brandurilor, informaţiile despre fondatori şi imaginile reprezentative pentru evoluţia lor compun istoricul acestora. Identitatea vizuală şi logo-ul este prezentat ca un element cheie în transmiterea mesajelor, cu semnificaţii ce conferă putere brandului. Consumatorii apar în dubla postură de clienţi şi colaboratori care, pe termen lung, sunt o sursă de energie şi asigură continuitatea pe piaţă a produsului într-un mediu concurenţial. La incidenţa valorilor brandurilor cu nevoile propriilor consumatori şi a potenţialului public s-a construit relaţia producător – consumator, pe care fiecare brand o prezintă sub forma încrederii construite în timp şi a răspunsului la nevoile şi dorinţele oamenilor. Ipostaza de colaborator subliniază legătura permanentă, implicit feedback-ul realist al consumatorilor care orientează companiile în deciziile ulterioare. Totodată, paginile acestei cărţi sunt încărcate de emoţia unei continue evoluţii, de specificul fiecărui brand prin care acestea au reuşit întotdeauna să fie prezente în vieţile oamenilor, să reprezinte cu succes dorinţele lor şi să rămână îndrăgostite de consumatorii lor.

OAMENI CARE CONSTRUIESC BRANDURI CE STRĂLUCESC

World Wide Brands este cea de-a treia carte care se înscrie în colecţia Inspire Business dedicată mediului corporate, alături de LOVE|WORK şi CSRevolution, prin care emoţiile, spiritul de echipă şi pasiunea sunt mai presus de performanţa apreciabilă în cifre. Acest nou concept întăreşte credinţa că în spatele oricărei reuşite se află un colectiv unit, vizionar, conectat la realitate prin aceleaşi obiective pe care le dezvoltă în virtutea unor gânduri comune:

Fiecare proiect are o idee… fiecare idee are un creator… fiecare creator are o echipă care construieşte, pe aceleaşi valori, un drum către inima celor care vor păşi pe el!.

Text de Roxana Aron, PR Coordinator, Inspire Business.

Scrie un comentariu