Actrița americană Brooke Shields este una dintre diversele personalități alese pentru a reprezentat brandul de lenjerie intimă a lui Kim Kardashian în noua ei campanie.
Kim Kardashian tocmai a dezvăluit pe contul său de Instagram fotografiile noii campanii pentru brandul ei de lenjerie intimă Skims. Din distribuție fac parte actrița Juliette Lewis și comedianta Chelsea Handler. Dar vedem și chipul lui Brooke Shields, de 57 de ani.
Actrița e îmbrăcată în lenjerie intimă în nuanțe de bej sau gri, părul ondulat și o manichiură nud asortată. Cu mâinile pe șolduri sau stând în vârful picioarelor, actrița pozează provocator.
Confort și încredere
Actrița, care a fost căsătorită cu jucătorul Andre Agassi la sfârșitul anilor 1990, a publicat pe rețelele de socializare imagini de la ședința foto: „Sunt cu adevărat onorată și încântată să fac parte din prima campanie Skims”. Brooke Shields profită de ocazie pentru a-i oferi fondatorului mărcii un mic impuls punând accent pe confortul modelelor sale. „Pot să adaug sincer că acele sutiene sunt ceva. Sunt confortabile și oferă încredere tuturor celor care le poartă.”
Diversitate
Kim Kardashian mizează pe incluziune și diversitate în această campanie, lansarea acestei noi linii fiind programată pentru 27 septembrie. O alegere care tinde să demonstreze că moda și universul lenjeriei sunt pregătite să pună în scenă femei de toate vârstele și de diferite forme. Și asta, pentru ca toată lumea să se poată recunoaște în aceste campanii de prea mult timp limitate la modele tinere și slabe.
Brooke Shields se alătură astfel unui număr semnficativ de actrițe, cu Sharon Stone în frunte, care au decis să-și asume cât mai bine corpul și vârsta. Departe de dictaturile tinereții eterne impuse de mult în special de industria cinematografică.