Cu bună știință sau nu, în 1952, Gene Kelly crea una dintre legendarele secvențe ale culturii pop, dansând și cântând în ploaie pe străzile unui oraș cu oameni mohorâți. Acum câteva zile, fashion brand-ul britanic Burberry a lansat un scurt film de dans, în care reimaginează emblematicul moment din filmul Singin’ in the Rain (Cântând în ploaie), adăugând o răsturnare de situație pe cât de modernă, pe atât de spectaculoasă.
Când un musical inspiră moda
Șeful departamentului de creație de la Burberry, Riccardo Tisci, împreună cu casa de producție Riff Raff Films și colectivul francez Megaforce recreează faimoasa scenă din filmul Singin’ in the rain într-o nouă campanie publicitară care îmbină moda și dansul într-un mod surprinzător.
Plouă cu gheață!
În noua versiune, un ansamblu de patru performeri îmbrăcați în ținute Burberry își fac loc, în pași de dans, printre blocurile de gheață care pică din cer. În timp ce se învârt și rostologesc cu grație și virtuozitate, sparg cuburi înghețate, croindu-și drumul spre ocean. La finalul videoclipului, unul dintre dansatori se aruncă triumfător în apă.
La vremuri noi, muzică veche
Creația muzicală originală a lui Nacio Herb Brown împreună cu versurile lui Arthure Freed sunt remixate într-un cover realizat de Lank & Tank pentru Twenty Below Music și interpretat vocal de Dreya Mac. Coregrafii fac parte din colectivul francez (LA)HORDE.
O campanie despre viitor
Un citat semnat de Tisci devine numele ultimei campanii Burberry: „Este despre spiritul neînfricat și imaginația care forțează limitele.”
Acestui statement, Tisci îi adaugă următoarea afirmație „Campania este, de asemenea, despre a privi înainte, spre viitor — inspirată de tineri, ea aduce împreună o comunitate de talente diferite și lumi într-una sigură. Uniți din pasiune, devotament și iubire, această campanie este o celebrare a visurilor lor de a explora și de a merge mereu mai departe.”
Moda susține artele și educația
Stylist-ul Ibrahim Kamara împreună cu fotograful Rafael Pavarotti completează noua campanie Burberry. În parteneriat cu fotbalistul și activistul Marcus Rashford MBE, brand-ul va sponsoriza acțiuni caritabile în domeniul artelor și educației pentru tineri din întreaga lume.
Thomas Burberry
Regizorii de la Megaforce spune că ideea filmului le-a venit în timp ce „dezgropam istoria Burberry. Fondatorul, Thomas Burberry, a creat o adevărată inovație — o haină impermeabilă, care a fost folosită de exploratori, ceea ce ne-a dat ideea acestei povești, în care personajele înfruntă elementele cu ușurință.” Descoperirea i-a condus la scena-reper din Singin’ in the Rain.
Ancorare în prezent
Cei de la Megaforce s-au lăsat inspirați de film, însă după cum declară ei înșiși „am vrut să creăm o versiune care vorbește despre vremurile noastre” și adaugă că „Acest an a fost dificil pentru noi toți, așa că am dorit să împingem metafora și să transformăm ploaia în blocuri de gheață.”
Împreună
Alegerea de a avea un grup de patru persoane în loc de un unic protagonist a fost, de asemenea, deliberată și gândită în spiritul actualității. „Am vrut să schimbăm acțiunea narativă de la un singur personaj la un grup de prieteni pentru că a traversa greutățile e un lucru pe care în facem mult mai bine împreună.” susține echipa Megaforce.
Atipic și actual
Anul acesta, față de alte filme lansate în preajma sărbătorilor, cei de la Burberry se poziționează departe de fastul specific sezonului. Matthew Fone, patronul de la Riff Raff Films, declară că „În felul lor propriu și inimitabil, Megaforce a inclus atât ceea ce Burberry semnifică astăzi, cât și tradiția sa remarcabilă și a făcut un film festiv care încapsulează ambele concepții într-o simplă metaforă a adversității.”
sursa: AdAge