Proprietarul Jolidon, Gabriel Cirlig, isi intemeiaza strategia de crestere pe 2009 – o crestere moderata, e adevarat, de 10-15% – pe export, scrie MONEY EXPRESS. Regiunea est-europeana, ramasa in planul al doilea in perioada intrarii pe pietele vestice, revine in planurile lui Cirlig, care mizeaza acum pe experienta acumulata pe piete mult mai concurentiale decat cele vecine. Nu vorbeste de concedieri sau inchideri de magazine, ci, din contra, proprietarul Jolidon are planuri de extindere.
Gabriel Cirlig spune ca va deschide in martie si aprilie cinci magazine noi (la Udine, Genova, Legnano, Torino si Beresse), urmand ca pana la sfarsitul lui 2009 sa mai deschida cinci, tot in Italia. Pentru Franta are un plan de dublare a numarului de magazine: reteaua, care acum include magazine la Cannes, Lille si Mulhouse, va fi completata cu doua magazine la Lyon si unul in Paris, ce se vor adauga celor zece spatii in care Jolidon vinde acum in sistem de franciza.