În ultimii ani, o nouă tendință și-a găsit drumul în viața copiilor noștri. Trendul a primit numele de „smellmaxxing”. Este vorba despre utilizarea parfumurilor, coloniilor și a altor produse parfumate de firmă.
Smellmaxxing se referă la îmbunătățirea mirosului natural cu parfumuri potrivite. Acest lucru implică alegerea parfumului perfect pentru diferite ocazii și înțelegerea modului de aplicare eficientă. „Lecțiile” se țin de către influencerii de pe TikTok, care subliniază importanța selectării unui parfum care să-ți completeze personalitatea și stilul. Astfel, copiii primesc îndrumări despre cum să:
– aleagă un parfum care să le definească stilul. Influencerii îi ajută să găsească un parfum care rezonează cu personalitatea lor și care să devină parfumul care să-i definească.
– folosească mai multe parfumuri pentru efectul „în straturi”. Combinând diferite parfumuri, spun influencerii de pe TikTok, poți crea o aromă unică și de lungă durată.
– aplice parfumul corect. Aici primesc sfaturi despre unde și cum să aplice parfumul pentru a dura mai mult și a mirosi perfect.
În plus, adolescenții găsesc pe TikTok sfaturi legate de ce arome de parfum să folosească în toate situațiile lor de viață – de la întâlniri romantice, la sală, chiar și zilnic, la școală.
Studiile și sondajele arată că există o adevărată cultură a parfumului în rândul adolescenților de azi. Potrivit unui sondaj semestrial axat pe modelele de cheltuieli ale tinerilor, parfumurile sunt zona de cheltuieli cu cea mai rapidă creștere în categoria frumuseții în rândul adolescenților. În timp ce mărci cu prețuri accesibile, precum Old Spice au înregistrat o scădere a influenței în rândul generației Z, parfumurile scumpe de la Dior și Valentino au câștigat cotă de piață în rândul băieților sub 18 ani, se mai arată în sondaj.
Sursa: Tabu.RO