Tabu
LIFESTYLESlider

Ce înseamnă să fii căpitan de navă de croazieră. Povestea primei femei căpitan din SUA care se află de 10 luni pe mare

În fiecare seară, indiferent dacă nava de croazieră Celebrity Edge traversează Caraibe sau șerpuiește în jurul Mediteranei, căpitanul Kate McCue își coordonează echipa.

Celebrity Edge este una dintre cele mai mari și mai frumoase nave ale Celebrity Cruise Line. Construirea sa a costat 1 miliard de dolari și poate găzdui aproape 3.000 de pasageri și peste 1.000 de membri ai echipajului. Sarcina lui McCue este de a prelua controlul asupra acestui enorm oraș plutitor și de a-l conduce în siguranță în întreaga lume.

Celebrity Edge

O călătorie în Bahamas, când avea 12 ani, a inspirat-o să lucreze în industria croazierelor

Kate McCue călătorește pe mare de mai bine de 10 luni. Ea este prima femeie americană căpitan și se numără printre doar 2% dintre femeile marinar din lume și speră să inspire mai multe femei să-i calce pe urmă, scrie Insider.

Din cauza pandemiei de coronavirus, Kate McCue lucrează din decembrie și va putea pleca acasă, la soțul ei, pe 16 octombrie. Dar Kate nu s-ar vedea făcând altceva, iar pandemia i-a oferit chiar mai mult timp pe navă decât și-ar fi dorit. În prezent, ea fiind la bord de aproape 310 zile.

Kate are 42 de ani și s-a născut în San Francisco. Ea s-a arătat extrem de interesată de domeniul navelor de croazieră încă de la 12 ani, când era cu familia ei într-o vacanță pe un vas în Bahamas. Încurajată de familie, Kate a obținut o diplomă în administrarea afacerilor, precum și o licență pentru a naviga, iar după 19 ani de muncă pe nave, a ajuns să fie căpitan în 2015.

Compară meseria de căpitan cu cea de CEO

În timp ce unii oameni presupun că slujba nu presupune altceva decât privind marea ore bune în timp ce rotești un volan mare din lemn, nu în asta constă slujba ei. Kate este responsabilă de toți șefii de departament ai navei, care îi raportează direct – printre ei se află un inginer șef, un director de hotel, un căpitan de personal responsabil cu securitatea și întreținerea navelor și un manager de resurse umane.

Își petrece zilele în întâlniri cu acești șefi de departament, conducând diferite inspecții ale navei, făcând acte și participând la evenimente cu oaspeții și echipajul. Celebrity Edge este o afacere de 1,2 miliarde de dolari.

„Cea mai bună parte a slujbei mele este că fiecare zi e diferită. Fie că este vorba de oamenii pe care îi ai la bord, de locurile în care te afli sau chiar de vreme, totul se schimbă, așa că nu vei avea niciodată aceeași zi de două ori, ceea ce este foarte mișto”, spune femeia.

Obiectivul ei pe termen lung este de a obține o reprezentare mai mare a femeilor la bord și numește rețelele sociale „cel mai mare instrument”. Recent, a lansat două canale pe TikTok și YouTube pentru a le oferi oamenilor o privire din culise asupra vieții ei pe mare și de multe ori împărtășește detalii și pe Instagram-ul ei , unde are peste 180.000 de urmăritori.

„Sper ca atunci când oamenii se uită la mine să vadă că orice este posibil dacă îți pui în minte, depui efort, timp, ai o atitudine bună și dai jobului din personalitatea ta”.

ARTICOLE SIMILARE

Drake s-a dat la Heidi Klum. Cum a reacționat fotomodelul la avansuri

Andreea Damian

Beatles a încercat să facă un film după cartea lui Tolkien – acum Peter Jackson face un film despre trupă

realitatea

6 motive pentru care ar trebui sa inviti un barbat in oras

realitatea

Femeile din Japonia luptă pentru dreptul de a purta ochelari la locul de muncă

Andreea Damian

Care este materialul preferat pentru lenjeria de pat ideala

realitatea

Consumul de broccoli și varză scade riscul de cancer pulmonar

realitatea

Scrie un comentariu