Tabu
FASHION

Ceasul – simbol al eleganţei

Poate părea de domeniul evidentului că cele mai valoroase mărci globale ale anului 2013, cu precădere cele din industria luxului, trebuie să fie înrădăcinate în tradiţie, fidele unui know howunic, urmărind tendinţe şi, nu prea îndrăzneţ spus, anticipând viitorul.

Dar acest tip de evidenţă este unul cu totul extraordinar şi extraordinar este Rolex, locul 5 în topul brand-urilor de lux al BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2013, cu o valoare totală a companiei ajustată cu valoarea brand-ului în sine de 7,4 miliarde USD (estimată de Forbes pentru noiembrie 2013).

Cifre

>>> fondată în 1905, în Elveţia

>>> vânzări anuale, 4,5 miliarde USD, conform Forbes

>>> valoare a brand-ului  în noiembrie 2013, 7,4 miliarde USD, conform Forbes

>>> modificare a valorii mărcii faţă de 2012, creştere de 11%, conform BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2013

>>> locul 5 în BrandZ™ Top 10 Most Valuable Luxury Global Brands 2013

>>> locul 68 în Forbes World’s Most Valuable Brands

Mai mult aici.

ARTICOLE SIMILARE

Evoluția rochiei de mireasă și modul în care societatea s-a schimbat odată cu ea

Andreea Damian

Vânzări record pentru un magazin, după ce Michelle Obama a purtat acest colier

Andreea Damian

Stella McCartney trimite carti postale pe lenjerie

realitatea

O nouă provocare pe rețelele de socializare – femeile își fac outfit cu perne și curele

Tabu Tabu

Noua modă: modestia. Ce înseamnă și cum a ajuns să fie o tendință?

Andreea Damian

Kim Kardashian sau Aubrey O’Day?

realitatea

Scrie un comentariu