Tabu
CULTURE

#CheckYourSelfie

Prin intermediul campaniei #CheckYourSelfie, desfasurata in octombrie, luna de promovare a luptei impotriva cancerului la san, aproximativ 400 de fundite roz au fost “agatate” pe harta Romaniei, tara noastra clasandu-se la nivel global, pe locul al doilea dupa Portugalia. Campania a avut un real succes, popularizandu-se, astfel, si in randul femeilor din Romania importanta propriei examinari a sanilor. In plus, Nestls Fitness s-a implicat si in cros-ul organizat de Asociatia Casiopeea si a ajutat la strangerea fondurilor pentru achizitia de proteze, printr-o donatie.

Campania #CheckYourSelfie si-a dorit sa aduca in prim-plan importanta autoexaminarii si de a determina cat mai multe femei din Romania, dar si din intreaga lume, sa isi faca un control periodic al sanilor, esential in detectarea si prevenirea cancerului la san.

ARTICOLE SIMILARE

Doamna teatrului românesc are Covid-19: „Nu e de glumă!”

Andreea Damian

American Independent Film Festival | Încasările din bilete, donate refugiaţilor ucraineni

Andreea Damian

Proiectul „DIMITRIE CANTEMIR – Romanian sound of the Orient” în Alba Iulia

Tabu Tabu

Sexting, by Loredana Groza

realitatea

Începe Spotlight, festivalul care oferă un spectacol unic de lumină şi tehnologie pe Calea Victoriei din București

Andreea Damian

Vedete care si-au facut operatie estetica la nas

realitatea

Scrie un comentariu