Tabu
CULTURE

#CheckYourSelfie

Prin intermediul campaniei #CheckYourSelfie, desfasurata in octombrie, luna de promovare a luptei impotriva cancerului la san, aproximativ 400 de fundite roz au fost “agatate” pe harta Romaniei, tara noastra clasandu-se la nivel global, pe locul al doilea dupa Portugalia. Campania a avut un real succes, popularizandu-se, astfel, si in randul femeilor din Romania importanta propriei examinari a sanilor. In plus, Nestls Fitness s-a implicat si in cros-ul organizat de Asociatia Casiopeea si a ajutat la strangerea fondurilor pentru achizitia de proteze, printr-o donatie.

Campania #CheckYourSelfie si-a dorit sa aduca in prim-plan importanta autoexaminarii si de a determina cat mai multe femei din Romania, dar si din intreaga lume, sa isi faca un control periodic al sanilor, esential in detectarea si prevenirea cancerului la san.

ARTICOLE SIMILARE

COSMARUL din Apuseni – noi detalii

Ce vedem pe Netflix în martie 2023

Andreea Damian

Programul concertelor Coldplay de la Arena Națională. Regulile pentru public

Andreea Damian

Celebritati nascute pe 30 iulie!

realitatea

5 vedete despre care se presupune ca ar avea silicoane

realitatea

Continuarea filmului Wonder Woman va avea premiera în vara anului 2020

realitatea

Scrie un comentariu