Tabu
lifestyle

Coca-Cola, “Fericire delicioasă” în chineză

Înaintea Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008, Compania Coca-Cola  transmite lumii întregi mesajul său de „Fericire Delicioasă” pe sticle sau can-uri de colecție care vor fi distribuite în peste 150 de țări simultan. În România, can-urile de colecție vor fi distribuite începând cu luna august, 2008. Ambalajele din colecția „Fericire Delicioasă” fac parte din campania de comunicare pentru Jocurile Olimpice: „Live Olympic on the Coke Side of Life”.

Coca-Cola este Partenerul Oficial Internațional al Jocurilor Olimpice, Partener al Comitetului Internațional Olimpic și Sponsor al Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008. „Când Coca-Cola a fost introdusă în China, în 1927, logo-ul din limba engleză a fost reprezentat cu caractere chinezești. Compania Coca-Cola a selectat patru caractere chinezești care, combinate, aproximau pronunția în limba engleză a sunetelor „Coca-Cola”. Cea mai apropiată sintagmă în dialectul mandarin a fost o combinație de patru caractere care erau pronunțate: ke-kou-ke-le”, a declarat Bianca Bourbon, Marketing Manager, Coca-Cola Adriatic and Balkans Business Unit.

ARTICOLE SIMILARE

Cezar Ouatu, luat peste picior de presa din Suedia: «“It’s My Life”, o amestecatura bizara de dubstep si opera»

Dosar Munca: Vorbe video

realitatea

SORE din Lala Band: “Am fost iubita lui Bendeac!”

O iubită necunoscută a lui Mihail Sebastian se destăinuie

realitatea

Gemenii lui Jennifer Lopez își fac debutul în modă

realitatea

Iat-o pe fetita lui ROBBIE WILLIAMS!

Scrie un comentariu