De curând, am descoperit postările lui Cornel Ilie pe blogul brandului Avon. ”În faţa mea este o femeie care crede că îmi citeşte viaţa şi că mă cunoaşte. Nu ea este animalul, ea este dresorul. Însă, odată scoase din pachet, cărţile ies ca din cuşcă şi încep să-şi adulmece prada, să îi miroasă temerile, să-i muşte din trecut şi să-i zgârie sufletul cu gheare de treflă şi romb.” Cât de superb suna! După această surpriză plăcută, a urmat o alta: Cornel Ilie, noua imagine Avon Men. În momentul acela mi-am zis că este mai mult decât potrivit pentru a fi cel care vorbește despre călătoria olfactivă a unui bărbat.
Avon relansează gama de produse masculine, printr-un parteneriat cu Cornel Ilie, care devine noul ambasador al brandului. Cornel continuă seria de succes a parteneriatelor Avon cu ambasadori vedete – Andreea Marin, Loredana, Antonia – şi devine imaginea gamei de produse pentru bărbați, precum şi a parfumurilor Exploration şi Elite Gentleman, disponibile pe piaţă începând cu luna februarie 2014.
“Rolul de ambasador al unei companii de cosmetice este unul foarte plăcut şi mă bucur să continui colaborarea cu Avon, pentru că ne leagă un şir de relaţii de încredere, clădit în timp“, a spus Cornel.
“Parteneriatul cu Cornel nu este întâmplător, el rezonând foarte bine cu publicul nostru feminin. În plus, împărţim aceleaşi valori: încredere, respect, integritate”, a declarat Raluca Kişescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon Romania & Moldova.
Avon Men este o gamă completă de ingrijire în paşi rapizi pentru el. Formulele noi, bazate pe extracte de minerale active, ghimbir, aloe vera şi vitamina E oferă îngrijirea completă de care are nevoie fiecare bărbat. Efort minim, rezultate maxime! Gama este dedicată bărbaţilor cu un stil de viaţă activ şi este împărţită în patru subgame, astfel încât fiecare tip de bărbat să îşi poată găsi produsele potrivite:
Despre parfumurile Exploration și Elite Gentleman, Cornel Ilie declară: ,,Parfumul este ambasadorul meu, iar lumea mea este călătoria ta. Exploreaz-o!”