Tabu
CULTURESlider

Cu un raport al veniturilor mai mare decât cel prevăzut, Disney atacă Netflix

Studiourile Walt Disney au raportat câștiguri mult mai mari decât se așteptau analiștii. Divizia de divertisment din spatele Pixar, Marvel și parcurile tematice cele mai populare din lume au înregistrat venituri per acțiune de 1,84 dolari, în scădere cu 3% de la 1,89 dolari în trimestrul anterior. Disney a raportat, de asemenea, venituri de 15,3 miliarde de dolari, în esență plate față de perioada anterioară.

Aceste rezultate au bătut estimările inițiale. Wall Street cotase anterior o acțiune Disney la 1,55 dolari, la un venit de 15,18 miliarde de dolari. Imaginea financiară mai bună decât cea anticipată se datorează veniturilor din emisiunile mai mari și popularității sporite a parcurilor sale, care țin locul diviziei de film a Disney. Compania s-a confruntat cu o perioadă dificilă în ceea ce privește producția de filme, deoarece nu a avut nicio producție specială în timpul sărbătorilor din 2018, pentru prima dată în ultimii patru ani. Lipsa unui film “Star Wars”, de asemenea, a tăiat o bună bucată din profitul studiourilor.

Câștigurile neașteptate au fost anunțate deoarece Disney se pregătește să absoarbă o mare parte din producția de film și de televiziune ale lui Century Fox. Fuziunea de 71,3 miliarde de dolari este una de transformare care va avea efecte pe termen lung asupra peisajului mediatic. Vânzarea ar putea fi definitivată în această lună. Disney speră că prin adăugarea unor astfel de mărci Fox ca și FX și Nat Geo la lista sa, precum și francizele unor filme, cum ar fi “X-Men” și “Avatar”, va fi bine înarmată împotriva Netflix.

În acest scop, Disney își pregătește propriul serviciu de streaming Disney +, pe care intenționează să îl lanseze în 2019. Disney a comandat seria spinoff “Star Wars”, “The Mandalorian”, care se va lauda cu Jon Favreau în rol principal și își dezvoltă seriile “Avengers”, bazate pe personaje precum Scarlet Witch și Loki. Disney face în prezent sute de milioane de dolari vânzând emisiunile și filmele sale, dar va scoate anul acesta orice conținut care îi aparține din oferta Netflix pentru a le pune pe propria sa platformă.

“Construirea unei afaceri robuste directe către consumatori reprezintă prioritatea noastră de vârf și vom continua să investim în conținut excepțional și tehnologie inovatoare pentru a ne conduce succesul în acest spațiu”, a declarat președintele și CEO al Disney Bob Iger.

Iger a reafirmat angajamentul făcut anul trecut, spunând după ultimul raport financiar: “Acesta este un pariu pe viitorul acestei afaceri” și prezicând că “această afacere pe termen lung va deveni o parte importantă a liniei de bază a Disney”. Studiourile Disney au lansat hiturile “Mary Poppins Returns” și “Ralph Breaks the Internet” în ultimele trei luni ale anului 2018, precum și bomba box office-ului “Spărgătorul de nuci și cele patru regate.” Veniturile provenite din filme au scăzut cu 27% la 1,8 miliarde dolari în schimb veniturile din radiodifuziune au crescut cu 12%, ajungând la 1,9 miliarde dolari, iar veniturile din exploatarea conținutului Disney de către Hulu și Netflix au crescut cu 40%, până la 408 milioane dolari.

ARTICOLE SIMILARE

Cea mai provocatoare tendință de a poza pe Instagram. Au lansat-o cele mai populare vedete

Andreea Damian

Primul mesaj transmis de George Burcea după despărțirea de Viviana Sposub

Andreea Damian

Regina Marii Britanii, la 92 de ani. 16 lucruri surprinzătoare despre ea

Andreea Damian

Irlanda furioasă: chiloții tanga ai unei victime violată considerați “dovadă de consimțământ”

realitatea

Burberry reinventează celebra scenă din Singin’ in the rain

Ciocîrlan

„Nu pare sănătoasă”. Oamenii sunt îngrijorați pentru Kathy Bates după pierderea masivă în greutate la 76 de ani

Andreea Damian

Scrie un comentariu